תקשורת ומדיה

שירלי פינטו כינתה את שיקלי: "וירוס בכנסת" והותקפה בחריפות

הח"כית התראיינה ל'שש עם עודד בן עמי' וכינתה את חברה למפלגת ימינה שעשוי להיות מוכרז כפורש בכינוי פוגעני, ריקלין תקף: "ההסתה מצד שמאל לא מפסיקה לרגע", אבישי בן חיים: "ימינה" היא כנראה המפלגה הכי לא מוסרית, לא ערכית, לא אידאולוגית, לא ישרה, בתולדות הפוליטיקה הישראלית"
מערכת ice |  1
שירלי פינטו קדוש חברת הכנסת החירשית הראשונה שנכנסה לכנסת (צילום מסך ערוץ הכנסת)
שירלי פינטו התארחה הערב (ראשון) ב'שש עם עודד בן עמי' בקשת 12 והתייחסה לעמיחי שיקלי וההצבעות שלו נגד התקציב והממשלה בה מפלגתו ימינה חברה. בשיאו של הראיון היא כינתה את הח"כ "וירוס בכנסת ישראל" ומיד הביאה על עצמה ביקורת חריפה ביותר.
עקיבא נוביק כתב: "סחתין על שירלי פינטו שבדעה צלולה התנדבה לקחת את האש מעידית סילמן. פה נמדדת חברות אמת"., ישראל פריי הוסיף בתקיפות: "מה יש לכם טמבלים? אין דרך אינטליגנטית להעביר מסר חוץ מ"בוגד" ו"וירוס"? אתם טוקבקיטסים או שלוחי ציבור?".
 
אבישי בן חיים הוסיף: "מפלגת "ימינה" היא כנראה המפלגה הכי לא מוסרית, לא ערכית, לא אידאולוגית, לא ישרה, בתולדות הפוליטיקה הישראלית. כל אלה מתנקזים לתוך המהלכים, חלקם ההיסטוריים האנטי מוסריים שלה, שראשיתם בבוז לעם ישראל ולשיטה הדמוקרטית, שהוביל את בנט ומפלגתו לעזות הפנים לסחוט ראשות ממשלה עם 6 מנדטים".
עינב שיף מידיעות אחרונות תהה: "שירלי פינטו מתלוננת ב"שש עם" על השיח האלים נגד נבחרי ציבור ואז נשאלת על עמיחי שיקלי. "וירוס בכנסת ישראל", היא קוראת לו. עודד בן עמי מבקש לוודא שזאת המילה. מקבל אישור. חיכיתי לשאלה המתבקשת. השלום יגיע קודם".
 

שמעון ריקלין כתב: "ההסתה מצד שמאל לא מפסיקה לרגע. אחרי לפיד המושחת אתמול. וסילמן השקרנית. כעת שירלי פינטו מימינה אומרת שעמיחי שיקלי הוא וירוס בכנסת ישראל. כנראה שתמונות השמחה על העברת התקציב היו מזוייפות. הם מאוד כועסים שם בקואליציה. כי גם הם יודעים. שהם תפסו את השלטון בקומבינה לא לגיטימית, ימינה היא המפלגה האומללה ביותר בתולדות מדינת ישראל".
אברהם בלוך הוסיף: "שירלי פינטו אומרת שעמיחי שיקלי הוא וירוס בכנסת ישראל. זאת אותה אחת שהעזה לדבר על נתניהו ו'הסתה'. אברהם גרינצייג כתב: "כל מי שמיהר לקלל ולגדף את יוסי בן עטר שהזכיר את המוגבלות הפיזית של ח"כ פינטו בשידור, מתבקש לקלל אותה עצמה במינון זהה על האמירה הגועלית שלה (ח"כ שיקלי הוא וירוס) או לשתוק לנצח בענייני הסתה ופוליטיקלי קורקט".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כנראה התקשורת משועממת. אז אמרה וירוס
    אייל 11/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לפי ההגדרה הוא באמת מתנהג כוירוס!! כל אלה שמצקצקים הם לא יותר מעלוקות. בעצם מה רע בלהיות עלוקה? כל פרנסה מכבדת את בעליה.. רק האזרחים צריכים את הילד שיצביע על התולעת ויצעק - זאת עלוקה! ריקלין, שתוק. אתה לא יודע מה זה ימין, אתה לא תקבע מה זה ימין, שביבי יילך לשטוף רכבים אם חסר לו כסף. אף אחד לא מסדר פה ג'ובים. יש בעיה עם 6 מנדטים ראש ממשלה? תשנו את השיטה. כמה פעמים ביקשו ממכם??? ביבי לא הסכים. עכשיו סתמו. זאת הדמוקרטיה שלנו. אסור לשקר! כל בעלי הכיפות על הגולגולת חוטאים.
    סגור