תקשורת ומדיה

זה המהלך המטורף של רשת בתי הקולנוע שכמעט קרסה

AMC, שכמעט פשטה רגל לפני שנה וניצלה בזכות משקיעים פרטיים שמיהרו לרכוש יחד שברירי מניות שלה כדי להעלות את מחירן, מודיעה על צעד נועז שיפתיע מאוד את המבקרים בקולנוע

יאיר מור |  1
קולנוע AMC, אמזון (צילום wikimedia/ Amc Theaters)
בסוף השבוע הקרוב, הספוילר הכי גדול בבתי הקולנוע בארה"ב יהיה באיזה סרט עומדים רבים מהמבקרים לצפות, כך הודיעה רשת בתי הקולנוע AMC הערב.
החברה משתפת פעולה עם דיסני ומציעה בימים שישי, שבת וראשון, ה-12 עד ה-14 בנובמבר, "הקרנות בהפתעה" של "סרטי דיסני האהובים ביותר" – הגדרה שאף אחד לא מוכן לחשוף מה היא כוללת, כדי לא להרוס את ההפתעה. הפרט היחיד שנמסר הוא שזה יכול להיות סרט של אולפני דיסני, אולפני האנימציה של דיסני, פיקסאר (אולפן התלת-ממד של דיסני) או לוקאספילם.
 
ההקרנות הללו יוצעו בכל יותר מ-200 בתי הקולנוע של AMC בארה"ב, וכניסה אליהן תעלה 5 דולר בלבד. נראה שעבור AMC, המטרה היא למשוך אנשים לבתי הקולנוע אחרי מגפת הקורונה ולגרום להם לרכוש אוכל ושתייה, שמהן מגיעות רוב ההכנסות של בתי קולנוע, ומבחינת דיסני מדובר על קידום לשירות הזרמת הסרטים שלה, דיסני+, שנפתח בדיוק לפני שנתיים, ב-12.11.2019. השנה כבר חגגה החברה יותר מ-200 מיליון מנויים והיתה בדרך לעקוף את נטפליקס, אך בחודשים האחרונים הואט קצב הצטרפות המשתמשים החדשים לשירות עד כדי כך שאנליסטים הנמיכו את דירוגה של מניית חברת הסרטים הגדולה בעולם.
רשת AMC כמעט קרסה בתקופת הקורונה, בשל קשיים שהחלו עוד לפני המגפה אך הוקצנו עם סגירת האולמות. היא ניצלה מפשיטת רגל רק בזכות משקיעים קטנים באפליקציית רובינהוד, שמיהרו לרכוש שברירי מניות שלה לאחר שאזרחים פשוטים קראו לקמפיין למניעת סגירת רשת בתי הקולנוע המוכרת שכמעט כל אמריקאי בילה בה בצעירותו שעות ארוכות.
אליזבת' פרנק, סגנית נשיאה מנהלת לתוכניות עולמיות ומנהלת תוכן ראשית ב-AMC, אמר כי "אנו מעריכים את העבודה של דיסני בשיתוף פעולה איתנו כדי לספק למבקרי AMC את ההזדמנות לצפות בסרטי דיסני האהובים עליהם עם משפחה וחברים בבית הקולנוע המקומי שלהם. למרות שאני צופה בסרטים רבים בבית דרך דיסני+, אני אוהבת לחוות את האהובים עליי על המסך הגדול וההקרנות בהפתעה יוסיפו לכיף. עם ספריית הסרטים המדהימה של דיסני, יהיה אתגר לבחור רק ארבעה".
במקביל, הודיעה דיסני כי תציע מהיום ועד יום ראשון חודש ראשון מוזל בשני דולרים למצטרפים לדיסני+, ותעלה לשירות סרטים פופולאריים כמו "שאנג-צ'י ואגדת עשר הטבעות", הריבוט לסדרת "שכחו אותי בבית" וכותרים נוספים מסדרות כמו הסימפסונים ומלחמת הכוכבים, לצד מבצעים למנויים שיכללו כניסה ללונה-פארקים של החברה חצי שעה לפני הפתיחה לקהל הרחב ומשלוחים חינם של מוצרים הקשורים לסרטים לאירופה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פשוט אתר של קליק בייט
    אורן 11/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא להאמין כל כתבה תמיד צריך להיכנס ל"הפתעה" אתם לא תאמינו מה עשתה השחקנית אתם חייבים לדעת מה המאמן אמר אשתו של דוד בן ישראל באמירה אומללה הכל זה למשוך את הקורא כדי שיכנס וידפדף ויראה פרסומת באמצע
    סגור