תקשורת ומדיה

אלרעי פרייס ענתה לשאלות על הקורונה ואלו הקללות שספגה

ראש שירותי בריאות הציבור ערכה לייב עם נדב אבוקסיס בו ענתה על שאלות וזכתה למטר של קללות והשמצות, בין היתר: "מפלצת, מישהו יכול לסטור לה?, את עוד תישפטי על פשעים נגד האנושות. חלאה, זרע עמלק, פסיכופתים, חבורת פושעים, פושעי הזריקות לדין, חלאות, לכי לקיבינמט", וזה לא הכל
מערכת ice | 
שרון אלרעי פרייס (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
בצל האיומים על חייה שהביאו לכך שמאבטח יוצמד לה כדי לשמור על בטחונה האישי מפני פגיעה אפשרית, דוקטור שרון אלרעי פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור, עלתה לשידור לייב עם הקומיקאי נדב אבוקסיס כדי לדון בכל הסוגיות הקשורות לקורונה ולענות על כל השאלות הבוערות על הפרק.
על אף השיח הקולח בין השניים, שהקיף נושאים רבים הקשורים להגבלות, החיסונים והצעדים שעוד עשויים להנקט בהמשך, כולל חיסוני ילדים, התגובות שהופיעו בתגובה לדברים של אלרעי פרייס הצליחו לזעזע רבים. בין היתר נכתבו תיאורים כמו: "מפלצת, מישהו יכול לסטור לה?, את עוד תישפטי על פשעים נגד האנושות. חלאה, זרע עמלק, פסיכופתים, חבורת פושעים, פושעי הזריקות לדין, חלאות, לכי לקיבינמט, לא מזריקים לילדים רעל".
פרייס עצמה הבהירה כי לא תהיה כפיית חיסונים על ילדים: "במדינת ישראל לא יהיו בתי ספר עם תו ירוק". לדבריה, 'מרגע שנכנסו החיסונים קבענו כי זה לא אתי לחייב התחסנות. בעיני זה לא מוסרי. כל אחד צריך לבחור. לכן אפשרנו בדיקות לתו ירוק למי שבוחר לא להתחסן".
 
גם לכך היו תגובות קשות ובין היתר היא ספגה אמירות כמו: "גם בגרמניה 1933 עשו תו ירוק", "זה קמפיין מזוייף כמה שילמתם לו? למה לא לקחתם הורים לא מפורסמים? הורים מודאגים שלא מאמינים לכם בשיט בגלל ההתנהלות הזו שלכם. אתם עובדים בשבילנו אנחנו הבוסים שלכם משלמים לכם שכר. אתם שומרים בסוד החלטות שנוגעות לחיינו ובריאותינו? חוצפנים! מי אתם מי שם אתכם?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה