תקשורת ומדיה

"החרדים טאליבן? על ראש הגנב בוער הכובע": מלינובסקי תוקפת

יו"ר הוועדה לשירותי דת בכנסת הגיבה לדבריו של ח"כ משה גפני שטען כי היא אנטישמית והתייחסה לחילוקי הדעות בקואליציה לאחר הצבעתו של מאזן גנאיים להקמת בית חולים בסח'נין: "הזוי היה לראות את בן גביר חוגג עם הליכוד והמשותפת"
מערכת ice |  6
משה גפני ויוליה מלינובסקי (צילום יונתן זינדל ואוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
יו"ר הוועדה לשירותי דת בכנסת, ח"כ יוליה מלינובסקי מ"ישראל ביתנו" התראיינה הבוקר (חמישי) בתוכנית "בוקר טוב ישראל" עם השדרן אפי טריגר בגל"צ. באותו הריאיון מלינובסקי הגיבה לדבריו של ח"כ משה גפני מ"יהדות התורה" עליה והתייחסה גם לחילוקי הדעות בקואליציה וההצבעה של ח"כ מאזן גנאיים מרע"מ בעד הקמת בית חולים בסח'נין.
כזכור, משה גפני כינה אתמול את יוליה מלינובסקי "אנטישמית" במליאת הכנסת בעת שנאם. "איזו בושה זאת שעולה פה אנטישמית כזאת, טאליבן? זו מפלגה אנטישמית, את אנטישמית" אמר גפני והמשיך "עומדת פה חברת כנסת וקוראת לנו טאליבן. יש מפלגה בכנסת שהמטרה שלה היא אחת: לא לאפשר לחרדים לחיות פה".
הבוקר מלינובסקי הגיבה על אותה אמירה ועקצה את גפני: "אם חבר הכנסת גפני הבין שהשוויתי את החרדים לטאליבן, אולי יש לו סיבות לחשוב ככה - על ראש הגנב בוער הכובע".
כמו כן, מלינובסקי התייחסה לכך שמאזן גנאיים מרע"מ הצביעה ביחד עם האופוזיציה על הקמת בית החולים בסח'נין. מלינובסקי אמרה על כך: "זה אירוע נקודתי, יהיו עוד אירועים כאלה. אני לא כועסת, אני מבינה שהקואליציה שלנו מורכבת ומבינה שיש קצוות. בסה"כ הצעת החוק עברה בקריאה טרומית, זה לא אומר שום דבר. הזוי היה לראות את בן גביר חוגג עם הליכוד והמשותפת"
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    ה"גילדה" מנסה להחליט בשבילנו מה טוב לנו וגם מה נחשוב
    ארנון תל-אביבי 11/2021/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איפה מירב מיכאלי (אם ההוא\היא שלה ), יונית לוי (עם המבע חמור הסבר שלה) , ניצן הורוביץ (הנציג הבכיר בממשלה) , עידן רול (שאמור לייצג אותנו בחו"ל ) , מיכל רוזין (שמומחית בנפגעי עבירות מין) . כולם\ן שותקים\ות . כשזה מתברר בחוגים החברתיים של ה"גילדה" - פתאם מדחיקים את הידיעות הנוראות.העדויות לאונס ע"י יקירי ה"גילדה"
    סגור
  • 4.
    אנטישמים תמיד האשימו-יהודים גנבים-גנבו כסף, דם מילדים (ל"ת)
    איתן 11/2021/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 3.
    איך החדירו יוליה לשרותי הדת ?
    יוסף מרכז 11/2021/11
    הגב לתגובה זו
    3 4
    מנסים לפגוע בקדושת הדת בישראל בכל דרך אפשרית, השם ישלם לשונאי ישראל מבית ובמהרה הם לא ישבו על כסאותייהם אמן ו אמן, הם חד משמעי אנטישמים, צריך לקרוא את ההגדרה ותראו שזה מתלבש עליהם בול
    סגור
  • 2.
    כן גפני, חלק גדול מהחרדים בהחלט מזכיר את הטאליבן
    אפי 11/2021/11
    הגב לתגובה זו
    10 5
    פעם ראשונה שאתה שומע את זה?
    סגור
  • 1.
    מה לא נכון במה שאמרה ח"כ מלינובסקי על הפרימיטיבים?
    חזי בר 11/2021/11
    הגב לתגובה זו
    13 5
    כל הכבוד לך. את צודקת באלף אחוז.
    סגור
  • מתנשא מגעיל
    יוסף מרכז 11/2021/11
    הגב לתגובה זו
    4 4
    פרמיטיבית אולי ילדה אותך, אתה בור ומתנדא שאנו יודע דבר וחצי דבר על שורשיי העם היהודי
    סגור