תקשורת ומדיה

המגיש כינה חיילים "נאצים" והותקף: "בושה וחרפה"

רמי יונס שבין ציוציו בעבר ניתן למצוא השוואה של חיילי צה"ל לנאצים ולמחבלים, תחת מתקפה. יוסף חדאד: "אנשים כמוהו לא צריכים לקבל במה וכסף מהמדינה", ינון מגל: "אתם משלמים לו משכורת"
מערכת ice |  2
כאן 11 (צילום יח"צ)

המגיש של מכאן בתאגיד השידור רמי יונס נמצא תחת מתקפה חריפה ברשתות החברתיות לאחר ששורה של התבטאויות שלו נגד צה"ל והחיילים. כעת, כשהחל להיות חלק חשוב בהגשת 'מהצד השני' בתאגיד השידור, הוא סופג את כל האש.

יונס כתב ב-2 באוקטובר 2015: "שאלה לפעילים משמאל: למה בני הזוג הנקין נרצחו על ידי מחבלים לפי איך שחלק מכם בוחר להתנסח, והדיל אל שלמון נהרגה על ידי חייל? למה החייל לא מחבל? ולמה הדיל נהרגה ולא נרצחה? רובכם עשיתם צבא ואתם מודעים לכך שעניין הסכין הוא בולשיט מוחלט. למה הערבי תמיד מחבל והחייל תמיד חייל?".
בפוסט אחר שלו מחודש יוני, כתב: "הנאצים הישראלים שיורים בפלסטינים בגטו הגדול בעולם, שדרגו את המשחק שלהם על ידי רצח של אחות היום, עם כדור בחזה שלה, כן, באחות בית חולים. תנוחי על משכבך בשלום ראזן, המוות שלך לא יהיה לשווא".
הפעיל החברתי הערבי יוסף חדאד הוסיף: "תכירו את רמי יונס, מנחה התכנית "מהצד השני" בכאן 11 בערבית. אבל *מצד שני* הוא גם פעיל בל"ד שהיה היועץ של חנין זועבי, תמך בחרם ה-BDS על ישראל, קרא לחיילי צה"ל "נאצים" ועודד ערבים לקחת חלק בפרעות בערים המעורבות בשומר החומות. אנשים כמוהו לא צריכים לקבל במה וכסף מהמדינה, בושה וחרפה!".
 

ינון מגל תקף גם הוא: "תכירו: מגיש בתאגיד השידור שאתם משלמים לו, קורא לחרם על ישראל", יונתן גוטליב מערוץ 7 הוסיף: "רמי יונס התחיל אתמול להנחות את התכנית "מהצד השני" בערבית בתאגיד השידור 'כאן'. הוא תומך בתנועת ה-BDS וקורא לחיילי צה"ל נאצים. אתם משלמים לו משכורת".
 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בושה (ל"ת)
    בושה וחרפה לאן הגענו 11/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    את התאגיד צריך לסגור ! (ל"ת)
    אסף 11/2021/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור