תקשורת ומדיה

הח"כית הפתיעה את רינה מצליח: "לא אחסן את ילדיי"

מיכל שיר התראיינה לפגוש את העיתונות בקשת 12 וטענה: "כהורה אני לא מצליחה להבין למה ילד בן 5 צריך להתחסן, טוב שיש את החיסונים כתרופת מדף אם נזדקק להם, אבל קודם כל שההורים יתחסנו", ומה היו התגובות ברשתות החברתיות?
מערכת Ice |  6
מיכל שיר (צילום נועם רבקין פנטון פלאש90)
אמש (שבת) בראיון לרינה מצליח ב'פגוש את העיתונות' בקשת 12, חברת הכנסת מיכל שיר מתקווה חדשה ויו״ר הוועדה לזכויות הילד, הפתיעה עם אמירה מעוררת מחלוקת בנוגע לחיסון ילדים שהביאה עליה ביקורת קשה לאחר סיום הופעתה,
שיר הסבירה: "לא אחסן את ילדיי - כהורה אני לא מצליחה להבין למה ילד בן 5 צריך להתחסן. יש 0.003% מהילדים שיחלו במחלה קשה מהילדים הבריאים, אלו הנתונים. טוב שיש את החיסונים כתרופת מדף אם נזדקק להם, אבל קודם כל שההורים יתחסנו. העובדה שבאים להורים ואומרים שהם לא טובים אם הם יחסנו". רינה מצליח נראתה מעט מופתעת ושאלה אותה בין לבין: "לא תחסני את ילדייך? בני כמה הם?".
 
בר שם אור מהצינור עקץ: "עובדים רופאי ילדים מסביב לשעון, מסבירים את ההשלכות של הקורונה אצל ילדים, חושפים נתונים על תופעות פוסט קורונה קשות כמו פימס. ואז מגיעה ח״כ אנונימית מתקווה חדשה בשם מיכל שיר ואומרת באולפן שלא תחסן את ילדיה. למה? ככה. הרי אם אפשר להיות חסרת אחריות ולזרוע חרדות מחיסון בטוח אז למה לא".
 
העיתונאי אוריאל דסקל הוסיף: "היום מחסנים את הילדים בכמה וכמה חיסונים מגיל 0. זה מונע תחלואה במחלות שפעם, לפני החיסונים, היו קטלניות. מה שמיכל שיר אומרת כאן ישמש מתנגדי חיסונים בוויכוחים שלהם על כל חיסון. נזק שלא ייאמן בעיקר לילדים. העיקר היא "יו"ר וועדה לזכויות הילד".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מיותרת
    חנניה 12/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דיברה שטויות, היא יודעת את זה בעצמה ויש להניח לה, מה היא באמת מבינה בחיסונים ובמחךות זיהומיות!!, מדברת על הסיכון הסטטיסטי הנמוך וושוכחת שילד לא מחוסן יכול להעביר למבוגר חיידק אלים יותר, שגם סיכון סטטיסטי נמוך לא ימנע סיכון חיים למי שאיתרע מזלו,מי יוגע איזה וראיינט יתפתח מחר ועס כמה ילדים יהיו עמידים בפניו באופן טבעי וכו', בקיצור כדי להיות חבר כנסת מטעם תקווה חדשה אתה לא צריך תמיד להבריק...
    סגור
  • 5.
    מטורללת
    א ר 12/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד חברת כנסת שלא עוברים את אחוז החסימה מטורללת כמו חברתה למיפלגה שאשא ביטון הנבךה שמתנגדת לחיסוני ילדים בבת הספר בקרוב תלכו הביתה אן לכם מקום הציבור מאס בכם ובממשלת הביזיון הזאת שנכשלת בכל מעשיה לכו עבר נביתה
    סגור
  • 4.
    צודקת. זה הכל בגלל ביבי !
    מוישה גרוייס 12/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה יאמרו המטומטמים.
    סגור
  • 3.
    הנה, קיבלה כותרת. מה רע? יחלו בגללה עוד כמה אלפים,אז מה (ל"ת)
    בושה של כנסת 12/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    צודקת, ודסקל יצא קלוץ
    gru 12/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 3
    כמו שהוא אמר - כיום מחסנים מגיל 0 מחלות שפעם היו קטלניות. והחיסונים שבהם מחסנים הם... ובכן - מחסנים. קורונה אינה קטלנית מגיל 0, היא קטלנית כלפי מבוגרים מאוד ואנשים עם מחלות רקע (שם מכובס מאוד לשמנים עם מחלות שקשורות להשמנת יתר), והיא... ובכן... לא מחסנת אלא רק מפחיתה תסמינים, כמו אקמול. ולכן ההשוואה הזו מוציאה אותו קרנף.
    סגור
  • 1.
    עד הראיון הזה הערכתי אותה. נגמר.
    איתי פלג 12/2021/05
    הגב לתגובה זו
    10 1
    מיכל שיר נראתה לי תמיד כח"כית ראויה, שקולה, רהוטה ולא מתלהמת. במשפט אחד הזוי במיוחד היא שרפה את עצמה. וכשבכל הסקרים מפלגתה לא עוברת את אחוז החסימה - האפקט השלילי כפול ומכופל.
    סגור