תקשורת ומדיה

רסקין נחשף בשידור: הרומן הלוהט בתיכון עם השרה

המגיש של 'נינג'ה ישראל' התראיין לאופירה וברקו בקשת 12 ושרת הפנים איילת שקד עלתה לקו בהפתעה וסיפרה על הקשר הזוגי שהיה בין השניים בתיכון: "יה חנון חמוד, אוהד שרוף של מכבי תל אביב, וימני. היינו באותן דעות פחות או יותר", ומה היה השיא של הזוגיות עבור רסקין?
מערכת ice |  2
ניב רסקין (צילום מסך 12)
ניב רסקין הוא לא אדם שקל להביך, אבל המגיש שהתראיין אצל אופירה וברקו בשישי זכה להפתעה שגרמה לו להאדים מעט, כאשר הקשר הזוגי שהיה לו בעבר עם חבר הכנסת איילת שקד בזמן שהשניים למדו ביחד בתיכון בתל אביב נחשף.
רסקין שיחזור בשבוע הקרוב לעונה חדשה של נינג'ה ישראל בקשת 12, למד בשכבה שמעל לשקד בתיכון ושרת הפנים סיפרה על הקשר הרומנטי שהיה בין השניים כשעלתה על הקו בהפתעה, בדומה למה שעושה רסקין בתכנית הבוקר שאותה הוא מגיש בערוץ. 
 
שקד חשפה איך היה רסקין בתור נער וטענה: "הוא היה חנון חמוד, אוהד שרוף של מכבי תל אביב, וימני. היינו באותן דעות פחות או יותר", רסקין המובך מעט ענה בהומור: "עברנו כברת דרך מאז, היום אני עיתונאי ולא חושף את דעותיי הפוליטיות".
ההפתעה הגדולה הגיעה כאשר רסקין אישר כי השניים יצאו תקופה יחד: "איילת למדה שכבה מתחתיי ויצאנו כמה פעמים. היא הייתה מקסימה. זה היה הכי סוער שלי באייטיז, דייט בקפולסקי, אני לא רוצה לפגוע לשקד ברזומה, אז אגיד שאני התחלתי איתה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מאז הם עברו כברת דרך אבל עד היום שניהם באותם הדעות-שמאל (ל"ת)
    שמעון 01/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אתם רדודים!
    חבל 12/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שראה את הראיון מבין שלא קרה באמת משהו אפילו מינורי ביניהם, אבל בחרתם כותרת כל כך מפוצצת שהקשר בינה לבין המציאות פשוט לא קיים. תמשיכו ככה ותגיעו לרמה של אתר וואלה (וזו לא מחמאה)
    סגור