תקשורת ומדיה

שיא בכנסת: כל חברי הכנסת התייצבו להצבעה

ההתנגדות לקיזוזים הגיעו לזמן האמת שלה וחברת הכנסת שירלי פינטו שילדה לאחרונה בת, התייצבה להצבעה אחרי שחברי האופוזיציה לא הסכימו להתקזז איתה בהצבעות
מערכת ice |  1
מליאת הכנסת (צילום אוליבר פיטוסי פלאש 90)
שיאני הכנסת יאלצו לעמוד היום בקו אחיד עם כלל חברי הכנסת, גם אלה שבחופשת לידה. אחרי שבאופוזיציה הודיעו כי לא מוכנים לקיזוזים למרות היעדרותה של חברת הכנסת פינטו שילדה בשבוע שעבר, היום בהצבעות במליאה סביב חקיקות פרטיות, התייצבו במשכן 120 חברי כנסת, ועוד חמישה שרים שאינם חברי כנסת.
סערת הקיזוזים גררה התכתשויות בין הקואליציה והאופוזיציה על התנגדותם של חברי האופוזיציה לקיזוזי היעדרות בהצבעות. פינטו התייצבה, אל בסופו של דבר איזוני הכוחות בהצבעה הסתבכו מכיוון אחר כשסגן השר אביר קארה הודיע כי הוא מחרים את ההצבעות בעקבות הוראות הקורונה החדשות שמגבילות את קניונים ואת מי שלא בעל תו ירוק.
 
הנוכחות המלאה בכנסת מייצרת הכתשויות רבות כצפוי. במהלך נאומו של שר התקשורת יועז הנדל, קרא אליו ח"כ דודי אמסלם, "פגעת במדינת ישראל", השר הגיב לו בציניות עוקצנית, "אדאג שתקבל פרס ישראל על תרומתך הרבה, אחד המחוקקים והשרים המעולים שהיו בתולדות מדינת ישראל". עוד אמר: "מה זה עבודה, נתת מלא עבודה, מה זה עובד קשה.. בצעקות. אף אחד לא מתרשם מהקומבינות והצעקות שלך". בהמשך גם אמסלם וגם חבר הכנסת צבי האוזר הוצאו מהדיון בשל עימות שהתקלח ביניהם.
 
"אביר קארה דאג להביא אותך וכואב לנו שהיית צריכה לבוא אבל זה לא באשמתנו. אבל אנחנו מאחלים מזל טוב ובריאות לילדה". התגובות מנגד לא איחרו לבוא כששרן השכל הטיחה בח"כ, "אף פעם לא היה שלא קיזזו אישה אחרי לידה, לא קרה דבר כזה!" אזולאי השיב, "כואבת לכם האמת, מיכל שרן הביאו גם אותכן מהבית, כואבת לכן האמת. המציאות הכי כואבת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הצבעת חברת הכנסת
    י.ח 12/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרובוקציה של חברת הכנסת בכוונה תחילה ולמרןת שידעו כי חברי סיעתם נמנעים מהצבעה הטילו את האשמה על האופוזיציה
    סגור