תקשורת ומדיה

עבאס חושף: איך יגיב אם אחד מילדיו ייצא מהארון

המראיינת התעקשה, ויו"ר רע"מ מנסור עבאס נאלץ להשיב: האם יישאר בממשלה אם יקדמו נושאים שקשורים בלהט"ב, ואיך יגיב אם אחד מילדיו ייצא מהארון? התשובה: מתחמקת
מערכת ice |  1
מנסור עבאס (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
יו"ר רע"מ, מנסור עבאס, העניק ריאיון ארוך בסוף השבוע האחרון לעיתון שבע ימים בידיעות אחרונות, עבור גבי בר חיים ועל כך שלמרות הקשיים, הוא מאמין שהממשלה תשרוד, גם בנושאים שהם קווים אדומים עבור מפלגת רע"מ. אולם, כאשר המראיינת עימתה אותו עם נושאים קשים, יו"ר רע"מ העדיף להתחמק מהשאלה.
על הישרדות הממשלה, אמר עבאס: "אני חושב שהממשלה הזו תשלים את ימיה. כאילו, זו לא גזירה משמיים. אבל אם עובדים נכון, מקדמים בהסכמה נושאים שפותרים בעיות בהידברות, לוקחים אחריות על כל המגזרים ונותנים פתרונות לכל הצרכים של אזרחי המדינה - למה שהממשלה הזו לא תאריך ימים?".
 
על כך נשאל יו"ר רע"מ: "גם אם יקדמו נושאים שקשורים בלהט"ב?", והשיב בהתחמקות: "בואי לא ניכנס לזה". בר חיים התעקשה: "לא. חייבים להיכנס לזה", ועל כך השיב מנסור עבאס: "אין לי זמן".
 
וכיצד יגיד המנהיג הערבי בקואליציה אם אחד מילדיו ייצא מהארון? כך שאלה אותו בר חיים שלא הרפתה ממנו: "אם אחד מהילדים שלך אומר לך שהוא גיי?", על כך השיב עבאס: "לא, עזבי, אל תכניסי אותי לזה. בסדר?", ועל כך שאלה: "למה?", ויו"ר רע"מ הוסיף: "אני לא רוצה להיכנס לזה. סליחה".
בר חיים התעקשה בפעם האחרונה כדי להוציא ממנו תשובה ברורה: "זו טעות עבורך", ועל כך השיב עבאס: "לא. את לא שאלת ואני לא עניתי". והמראיינת הוסיפה: "לא, אני בהחלט שאלתי", ויו"ר רע"מ המשיך להתחמק מתשובה ברורה: "אני לא רוצה עכשיו כותרות בנושא הזה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני אענה לך מה היה עושה
    יוני 12/2021/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כדור בראש, ושורף את הגופה. ככה הם מתייחסים ללהטב
    סגור