מדדים ומחקרים

דירוג יוטיוב: הקאמבק הענק של אייל גולן

בלי להוציא שיר חדש ובלי שום סיבה אחרת נראית לעין, אייל גולן עקף את עומר אדם וחזר להיות הזמר המואזן בישראל. ואיזה דבר מוזר קרה לזמר שהוציא דואט עם נועה קירל?
יאיר מור |  2
אייל גולן (צילום פלאש 90/ יעקב לדרמן)
לאחר חודשים של דריכה במקום השני בהפרשים משתנים, השבוע הזה חזר אייל גולן להיות הזמר המואזן ביותר על ידי משתמשי יוטיוב בישראל, כך לפי הנתונים שמפרסמת החברה. מספר ההאזנות השבועיות של גולן ירד בשבריר האחוז לעומת השבוע שעבר, לארבעה ורבע מיליון, אבל זה הספיק לו כדי לעבור את עומר אדם, שמספר ההאזנות השבועיות שלו צנח ביותר מ-10% לכ-3.9 מיליון בלבד, והוריד אותו למקום השני והמכובד.
 
שאר החמישייה נותרה כמו בשבוע שעבר: עדן חסון, שאמנם ירד ב-13% בהאזנות השבועיות, עדיין נמצא במקום השלישי בפער של כמעט מיליון האזנות על פני עדן בן זקן, שירדה בכ-3.5% אך נשארה במקום הרביעי. ואילו במקום החמישי עדיין נמצא אושר כהן, שעלה בכמעט 13% בכמות ההאזנות השבועיות, ככל הנראה בזכות הדואט שלו עם נועה קירל, שלא נמצאת בחמישייה אלא מסתפקת במקום התשיעי בלבד.
"רעשים", אותו דואט של אושר כהן עם נועה קירל, זינק השבוע מהמקום ה-12 לרביעי בטבלת השירים המואזנים ביותר ביוטיוב, ודחק את הלהיט הניגרי Love Nwantiti למקום החמישי. במקום השלישי עדיין נמצא מוחמד אל-אחראס הירדני, ובמקום השני זינוק נוסף לאודיה עם "אם הייתי צריכה", שעלה חמישה מקומות מהשביעי בשבוע שעבר. ובמקום הראשון דורך עומר אדם עם "חורף באוטו" – מה שלאור ירידה של יותר מ-11% במספר ההאזנות השבועי מסביר מעט איך הודח אדם ממעמדו כזמר המואזן בישראל בשבוע החולף, והחזיר את הכתר הזה לאייל גולן.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אייל גולן
    רות 12/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל נעים זמירות ישראל??
    סגור
  • 1.
    עומר המלך
    רחמים 12/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אייל עקף כי הוא הוציא שיר, אבל עומר הוביל עליו עבר חודשים, וזה ישתנה מהר שעומר יוציא שיר
    סגור