תקשורת ומדיה

יעקב ליצמן בהודעה דרמטית לגבי עתידו הפוליטי

יו"ר סיעת אגודת ישראק והשר לשעבר, התראיין היום בערוץ הכנסת ולפתע מסר הודעה דרמטית בה קבע כי החל מהבחירות הבאות הוא לא יתמודד יותר לכנסת: "
מערכת ice |  1
יעקב ליצמן (צילום ויקיפדיה-רווח הפקות)
אחרי 23 שנים כחבר כנסת, השר לשעבר ויו"ר אגודת ישראל ח"כ יעקב ליצמן, הודיע הערב (ראשון) על פרישה החל מסיום הכנסת הנוכחית.
בראיון לעו"ד אבי בלום ומשה גלסנר בתוכנית 'שחור לבן' בערוץ הכנסת, אמר ח"כ ליצמן כי הוא לא מתכנן להתמודד בבחירות הבאות. "בגיל שלי, אני מתקרב ל-74 אחרי 23 שנים בכנסת, אני לא חושב שצריך להגיע למצב שבו יצטרכו לסחוב אותי לכנסת".
כשברקע עומדת ההכרעה המשפטית בעניינו, הבהיר ליצמן, אפילו בלי שנשאל, שהפרישה המתוכננת תקרה ללא קשר למצבו המשפטי: "לא שייך לשום דבר של התיקים שלי, אין לי שום הסדר", הבהיר ליצמן, "החלטתי לא להתמודד יותר, צריך לתת לכוחות צעירים להיכנס". במענה לשאלה האם יסכים לעסקת טיעון בדומה לדרעי, השיב: "לא עשיתי כלום אז אין הסדר טיעון. אני פורש בקדנציה הבאה ללא קשר לשום הסדרי טיעון".
 
ליצמן הוא אחד מהח"כים היותר ותיקים המשכן בשבתו כנציג חסידות גור בסיעת אגודת ישראל (שהוא העומד בראשה) הנמצאת בתוך מפלגת יהדות התורה. הוא נמצא בכנסת ללא הפסקה משנת 1999, מלבד כמה חודשים שהתפטר במסגרת החוק הנורבגי, עת שימש כשר הבינוי והשיכון. בנוסף, הספיק לכהן כ-3 שנים כשר הבריאות בממשלת נתניהו.
 
על פי פרסומו של יקי אדמקר, כתב וואלה, המועמד הבולט להחליף את ליצמן כנציג חסידות גור ביהדות התורה הוא יצחק שפירא, בנו של ח"כ אברהם שפירא המנוח שהיה יו"ר ועדת הכספים בתקופת האינפלציה בממשלת פרס-שמיר
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בבקשה לא... מי יגן עכשיו על פדופיליות מפני הסגרה?
    תום 12/2021/26
    הגב לתגובה זו
    12 0
    מי ימנע ממעדניות שמצפצפות על חוקי התברואה להיענש? מי יקדם הקלות לסיגריות אלקטרוניות?
    סגור