תקשורת ומדיה

כספית נגד הח"כ מהליכוד: "מוותר על עמוד השדרה שלך"

העיתונאי עקץ את יואב קיש שכתב: "גנץ איש שמאל שמנסה בכוח להקים מדינה פלסטינית. בגלל תאוות השלטון של בנט ושקד ובגלל השנאה של גדעון ואלקין ישראל משלמת מחיר כבד וקשה", כאשר ענה לו: "גם עכשיו ביבי מציע לגנץ להיות ראש ממשלה. שמישהו יעדכן את הצייצן"
מערכת ice |  4
בן כספית ויואב קיש (צילום 103FM והכנסת)
בעקבות הביקור המפתיע ומעורר המחלוקת של אבו מאזן, ראש הרשות הפלסטינית בביתו הפרטי של שר הביטחון בני גנץ, עורר ביקורת גם מצד חבר הכנסת יואב קיש מהליכוד, שדבריו גרמו לעימות טוויטר מול בן כספית, עיתונאי מעריב ומגיש 103FM.
קיש כתב: "למי שחשב שגנץ יכול להיות ראש ממשלה.. גנץ איש שמאל שמנסה בכוח להקים מדינה פלסטינית. בגלל תאוות השלטון של בנט ושקד ובגלל השנאה של גדעון ואלקין ישראל משלמת מחיר כבד וקשה".
 
כספית עקץ: "אשכרה, קשה להירגע מהדבר הזה: הרי גם עכשיו ביבי מציע לגנץ להיות ראש ממשלה. שמישהו יעדכן את הצייצן", קיש הגיב: "בן אני מבין שקשה לך. הדעה שלי (בניגוד למפלגות לא דמוקרטיות יש כזה דבר דעות עצמאיות בליכוד) שזו תהיה טעות אם הליכוד יתמוך בגנץ לראשות ממשלה. אני אתנגד לזה".
 
כספית המשיך: "נשמה, לי קל. מי שמתרוצץ בכנסת בלילות לבנים, ארוכים וחסרי תוחלת, רק כי הסכים לוותר על עמוד השידרה שלו (אתם יכולים לחזור לשלטון בעוד דקה), זה אתה. אני משדר מהבית. כאן נוח".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ממש אפשר להיות בעל דעה עצמאית בליכוד.
    גל 12/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי פעם זה היה ככה. כשהמפלגה באמת הייתה דמוקרטית ולא רק כינתה עצמה כך. אתה יודע, הרבה מדינות דיקטטוריות מתהדרות בתואר "דמוקרטיה" (וגם "רפובליקה") בשמן הרשמי. זה לא הופך אותן לכאלה ועל אף אחד זה לא עובד. מי שקורא לעצמו בכוח דמוקרטיה, הוא כנראה לא כזה וצריך לחשוד בו.
    סגור
  • 2.
    פרחח
    אבוש 12/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 4
    חלאת המון האנושי בן כזבי שנאה יוקדת בדמיך הנך איש אפל אביך מתהפך בקברו ועושה סלטות עקב השנאה שלך במפלגה שאביך היה אחד ממניחי יסודה חומץ בן יין נא העלם מחיינו החינמון שמחולק כל יום בחינם באלפי מוסדות אינו עיון אלא ביב שופכין והנך שייך לשם נבנ
    סגור
  • 1.
    חה חה חה: קיש חי בסרט שהליכוד היא מפלגה דמוקרטית
    חזי 12/2021/29
    הגב לתגובה זו
    15 1
    ביד אחת ביבי מנסה לפסול אלפי חברי מפלגה ולזרוק אותם מהליכוד, רק כי הם רוצים שינוי בהנהגה. ביד שניה מנסה הנאשם להעביר את 'חוק ניר ברקת', רק כי הוא האלטרנטיבה הכי חזקה לשלטונו בליכוד. לשם כך, הוא מוכן אפילו לשתף פעולה עם גדולי יריביו: בנט, סער וכל יתר חברי הקואליציה. כשמדובר בביצור שלטונו של ביבי בליכוד - הכל כשר. ואחרי זה הם עוד מספרים לנו את סיפורי הסבתא על הדמוקרטיה שיש כביכול בליכוד? על מי אתם עובדים, סמרטוטים?
    סגור
  • דווקא עם חוק ניר ברקת
    גל 12/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה דווקא חוק הגיוני, שכסף לא יוכל להטות לטובת מתמודד מסויים. למרות שבארה"ב זה ככה. כל מערכת הבחירות ממומנת ע"י מיליארדרים לטובת המועמד. מן הסתם שההשפעה של זה על השלטון שאח"כ חייב להם בצורות אחרות של חקיקיה, זה דבר לט טוב לטובת האזרחים. ממילא יש לוביסטים. אבל ביקרו, וזה כנראה בצדק, שמפלגות ללא פריימריז דנות בחוק כזה.
    סגור