תקשורת ומדיה

גנץ אירח את אבו מאזן, אנשי התקשורת השתוללו: "חרפה"

שר הביטחון זימן לביתו בראש העין את ראש הרש"פ ודיווח: "בכוונתי להמשיך לקדם צעדים בוני אמון בתחום הכלכלי והאזרחי, כפי שסוכם בפגישתנו הקודמת", ינון מגל הזכיר את הביקור האחרון של ערפאת, ליטל שמש: "נגמרות המילים", ומי בירך על המהלך?
מערכת ice |  5
בני גנץ (צילום Yonatan Sindel/Flash90)

שר הביטחון בני גנץ הצליח להפתיע אמש (רביעי) לא מעט את התקשורת ואת אזרחי ישראל, כאשר אירח בביתו שבראש העין את ראש הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס, הידוע כאבו מאזן, לשיחה פרטית ביניהם.

גנץ עדכן: "נפגשתי הערב עם יו"ר הרש״פ מחמוד עבאס. דנו בסוגיות הביטחוניות והאזרחיות שעל הפרק. עדכנתי אותו כי בכוונתי להמשיך לקדם צעדים בוני אמון בתחום הכלכלי והאזרחי, כפי שסוכם בפגישתנו הקודמת. הדגשתי את האינטרס המשותף בחיזוק התיאום הביטחוני והשמירה על היציבות הביטחונית, ומניעת טרור ואלימות".
 

הביקורות לא בוששו לבוא. ליטל שמש מערוץ 14 תקפה: "עוד לא יצאו לי מהראש צעקות ה״הצילו״ של אליהו קיי ז״ל מהעיר העתיקה והחיוך של יהודה דימנטמן ז״ל ושר הביטחון מזמין לביתו את האדם שמשלם כסף לרוצחי יהודים. נגמרו כבר המילים".
 
ינון מגל הוסיף: "הפעם הקודמת שבה הגיע ראש הרשות הפלש' לביקור בביתו של שר הבטחון הישראלי (שהיה אז גם ראש הממשלה) היתה ב 26.9.00. למחרת פרצה האינתיפאדה השניה בירי בסמל גבעתי דוד בירי, שמת מפצעיו יום אח"כ ב 28.9.00, היום שבו עלה ראש האופוזיציה אריאל שרון להר הבית. בסיום הפגישה אגב דווח על אופטימיות".
 
הלל ביטון רוזן הטיח: "הערב התגלתה רק החרפה, בעתיד הקרוב נגלה את הסכנה שבפגישת גנץ-אבו מאזן. בחינם הוא לא הגיע", בועז גולן רשם: "את העובד של גנץ עצרו לאחר שהסתובב וראה דברים בביתו. התשובה של גנץ: מכניס את המחבל אבו מאזן הביתה לראש העין, כדי לראות מקרוב".
מנגד, יריב אופנהיימר שיבח: "מאז השבעתה, המתנחלים עושים הכל כדי לפוצץ את הממשלה מבפנים, פרעות תג מחיר והמאחזים באביתר וחומש הם הדרך לנסות לפרק את הממשלה, ולעזאזל ביטחון המדינה. פגישת גנץ אבו מאזן היא כדור הרגעה חשוב, אבל לא מספיק".

תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ליטל שמש וינון מגל זה תקשורת? סתם תועמלני הנדסה מוחית (ל"ת)
    "תקשורת" 12/2021/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    ינון מגל הוא שופר קטן עם לשון שתקועה עמוק ...
    ינון מגל עיתונאי? 12/2021/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כותרת עלובה
    סגור
  • 2.
    ביבי נפגש עם עראפת ואמר ''מצאתי לי ידיד אמת", זוכרים?
    מנחם בר 12/2021/29
    הגב לתגובה זו
    8 0
    ביבי נפגש בזמנו עם ערפאת לאחר מרחץ הדמים של מהומות מינהרת הכותל ואמר ''מצאתי לי ידיד אמת''. אבל על זה הדחלילים הביביסטים לא יכתבו מילה, נכון? הכל מפוזיציה, אפס מהות. אין דבר... תמשיכו להינות באופוזיציה, לוזרים.
    סגור
  • דחלילים
    אלטשולר 01/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנחם היקר. כשאתה קורא לנו "דחלילים ביביסטים" אתה למעשה מסיר מאיתנו כל בדל יכולת חשיבה עצמאית. כאילו אנו בובות קש שמצביעות באופן אוטומאטי לכיוון ביבי. מנחם חביבי. תזכור את זה כשאתה או הבנים שלך עולים לאוטובוס ולא מרגישים חשש. תזכור את זה כשאתה נכנס לסופר ויוצא עם ערימת מוצרים שאתה בכלל לא צריך. תזכור את זה כשאתה יכול לקנות את כל מוצרי החשמל והאינטרנט. תזכור את זה כשאתה יוצא מהבועה ומחליט לנסוע ברחבי הארץ בכבישים הכי טובים במזה"ת. אנו ה"ביביסטים" לא מצביעים סתם או לאדם מסויים. אנו מצביעים מתוך מחשבה. כשתבין שאתה אדם מוסת ותצא אל האור , מי יודע, אולי גם אתה תצביע לאדם מסויים ולא רק נגדו.
    סגור
  • 1.
    זה לא "אנשי התקשורת"... כולה יח"צני ביבי הכושל במדיה
    רחמים 12/2021/29
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כואב להם להירקב באופוזיציה. התסכול מובן. שימו קרח ותלחצו.
    סגור