תקשורת ומדיה

מאור צור נפרד מחדשות 13: "הזמן שלי להמשיך הלאה"

בהודעה מרגשת לחבריו כתב כתב הפלילים שעוזב לפרויקט חדש: "היה מאתגר, היה כיף, היה מספק והכי חשוב: דווקא בעולם האפל של הפלילים הצלחתי בחדשות 13 להשפיע ולשנות במקומות הכי חשוכים"
מערכת ice |  1
מאור צור (צילום חדשות 13)
אחרי למעלה מעשור בערוץ 10/חדשות 13, מאור צור יצא לדרך חדשה כשעזב את תפקידו בדסק הפלילים של מערכת החדשות לטובת פרויקט משותף עם חברו לשעבר בדסק דורון הרמן בפרויקט הגנה ברשת על ילדים בני נוער שם ישמש סמנכ״ל פיתוח עסקי בחברת סייף סקול אנליטיקס.
צור נפרד בצורה מרגשת מחבריו בהודעה שכתב: "חברים יקרים, רגע לפני השנה החדשה זה הזמן שלי להמשיך הלאה. אי אפשר לפרט 11 שנה בהודעת חמ"ל, אבל היה מאתגר, היה כיף, היה מספק והכי חשוב: דווקא בעולם האפל של הפלילים הצלחתי בחדשות 13 להשפיע ולשנות במקומות הכי חשוכים".
 
"העלאת המודעות לתופעת ההתעללות בגנים נולדה בחדשות 13 ושינתה לנצח את המציאות של ילדי הגנים שחוו התעללות. עכשיו אני מצטרף לדורון הרמן חברי היקר לדסק הפלילים ויחד אנחנו מתכוונים להמשיך ולהגן על ילדים ולהשפיע ולשנות, הפעם ממקום אחר".
 
"תודה לרביב דרוקר האיש שנתן בי אמון ופתח לי את דלת הכניסה לערוץ, אזכור זאת תמיד. תודה לנוימן המדרבן, לאבירם, רותם ואמנון היקר שלנו. סומכים על אלי סניור שימשיך להוביל את דסק הפלילים המפואר שהקמנו להישגים חדשים. אם אתה צריך לשים ראש שעה לנוח, אנחנו נגבה. תהיו טובים, תהיו חזקים, אנחנו כאן לכל מה שצריכים, שנה טובה ונתראה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד אחד שחר תרם כלום
    כתב רדוד מהגרועים 01/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם ככה לא הביא שום סקופים אלא הרבה חרטוטים
    סגור