תקשורת ומדיה

קשת ורשת תוקפות את העסקים, אך מעלות מחירים בעצמן

אחרי הראיון שהותיר את קרן מרציאנו ללא תשובה מספקת על עליית מחירי הפרסום, והביקורות בערוצים המסחריים על עליית מחירי המזון - אלה נתוני העלייה של מחירי הפרסום בטלוויזיה
מערכת ice | 
אבי ניר, אבי בן טל (צילום ויקיפדיה - קשת 12, ינאי יחיאל)
אתמול נערך ראיון בתוכנית חיסכון עם הבעלים של רשת המסעדות האסיאתית "ג'פאניקה", ברק אברמוב. קרן מרציאנו מנחת התוכנית ראיינה את אברמוב בשידור חי ועימתה אותו עם העלאת המחירים שקבע ברשת. הוא מצידו לאורך הראיון ניסה להגן על הצעד שנקט, כשמולו מרציאנו משיבה אש בכל הזדמנות.
לקראת סוף הראיון, שלכל אורכו הטיחה מרציאנו באברמוב טענות לאי לגיטימציה להעלאת המחירים, אברמוב טען לעומת מרציאנו: "אנחנו לא רושמים רווח כזה גדול כדי להוריד מחירים, אבל בואי נבדוק את קשת הגדולה שלכם או את המתחרים שלכם כמה זמן האוויר שלכם עלה בארבע השנים האחרונות כשאנחנו רוצים לבוא ולפרסם אצלכם?".
מרציאנו שהופתעה מהשאלה לא הצליחה להשיב תשובה עניינית והמשיכה לרדת על אברמוב בשידור, "עשית פה סלט, אני מקווה שאצלך ברשת הסלטים יותר טעימים".
 

מי שבדק את הנתונים ואישש את טענתו של אברמוב הוא עורך הברנז'ה של וואלה שפרסם היום באתר את שיער העליה הגבוה של זמן הפרסום בערוצים המסחריים. לפי הנתונים של ורטהיים, לפני שלוש שנים גם קשת וגם רשת העלו את מחירי הפרסום שלהן כשהראשונה לנקוט בצעד כזה היתה קשת. זמן אוויר בקשת עלה בפעימה ההיא בשיעור של 15%. קצת אחריה פרסמה גם רשת 13 לחברות הפרסום על העלאת מחירים לחסויות מזג האוויר וחסויות האח הגדול אותן העלתה רשת בשיעור של 25%.
 
עוד עליה התרחשה לפני שנתיים רגע לפני הקורונה. קשת שוב היתה הראשונה להעלות מחירים והזניקה את מחירי הפרסום על המסך בשיעור של 10% נוספים. בעקבותיה העלתה גם רשת את המחירים פעם נוספת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה