תקשורת ומדיה

גיא לרר תוקף את השרים: "רק האופוזיציה מתייחסות לריקבון"

אחרי התחקיר המטלטל שפרסם על המשטרה, גיא לרר מפרסם היום התייחסות של ח"כ גלית אטבריאן לעניין ומפנה ביקורת חריפה על הממשלה, "אזרחים סובלים מימין ומשמאל כאחד"
מערכת ice |  1
גיא לרר (צילום פלאש 90/יונתן סינדל)
אחרי התחקיר שערך בתוכנית הצינור על המתרחש במשטרה, גיא לרר בביקורת חריםה על הממשלה, "ממש מוזר לי, בלי ציניות, שרק דמויות מהאופוזיציה מתייחסות לריקבון המשטרתי שהתגלה. אני רוצה להזכיר שאזרחים סובלים מהמשטרה מימן ומשמאל כאחד. הכח לשנות מצוי בידי הממשלה".
לרר צייץ מחדש ציוץ של גלית דיסטל אטבריאן בעניין שכתבה, "תרבות השקר של המשטרה גובה קורבנות, וביניהם גם המוני שוטרים שמורידים את המדים כי הם כבר לא יכולים לשאת את זה יותר" לצידו, צורף סרטון שלה נואמת בכנסת על התחקיר שפרסם.
 
כזכור, לפני שבוע, המגיש גיא לרר שיתף את עוקביו ברשתות החברתיות: "אני יוצא עכשיו מטולטל מחדר העריכה, מצפיה בפרק הראשון של פרויקט המסיכה. וואו איזה אומץ לשוטרים שהסכימו לפתוח הכל מבפנים".
 

עוד הוסיף לרר: "מאות מתפטרים, ניוון מוחלט שמביא, לדברי אחד השוטרים, ״לדם ברחובות״. כמה עצוב הולך להיות לכם כשתבינו: משטרת ישראל מפורקת מבפנים, התכנית תשודר מחר".
 


אלירז שדה התייחס לדברים וכתב: "לא רק המשטרה. כל המערכות הציבוריות שאין להן ביקורת במצב הזה", הפעילה החברתית שפי פז כתבה: "היית שואל, הייתי אומרת לך. אחרי המשטרה > הפרקליטות ובתי המשפט. אותו ניוון".
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בקרוב 22 מתלוננות
    חחח 01/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על גיא לרר. השיטה הסובייטית הידועה.
    סגור