תקשורת ומדיה

כאן בהישג ענק: זה הפרס שקיבל תאגיד השידור

למרות התחקיר שפורסם השנה בעיתון הארץ, תאגיד השידור הישראלי כאן מסכם שנה עם הישג מרשים וקוטף פרס על תהליכי שינוי חוצי ארגון, עליו התחרה מול 90  פרויקטים
מערכת ice |  5
כאן תאגיד השידור הציבורי (צילום מרים אלסטר, פלאש 90)
כאן, תאגיד השידור הישראלי, זכה במקום הראשון בתחרות המצוינות לשנת 2021 מטעם עמותת משאבי אנוש בישראל, בקטגוריה של "תהליכי שינוי חוצי ארגון". עמותת משאבי אנוש בישראל העניקה היום, יום ד', לתאגיד השידור הישראלי את המקום הראשון בתחרות, בה השתתפו כ-90 פרויקטים, בקטגוריות תוכן שונות. מערך השיפוט כלל 85 שופטים, מבכירי תחום משאבי אנוש בארגונים ובאקדמיה.
מנימוקי הוועדה: "תאגיד השידור הישראלי זכה במקום הראשון במצוינות בזכות המהפך הארגוני שבוצע בתרבות הארגונית בתאגיד מיום ההקמה ועד היום. בפרויקט מתוארת המורכבות בתקופת ההקמה כאשר התאגיד התמודד עם איומים פוליטיים ועם תחרות אל מול ארגונים מסחריים.
"בתחום משאבי אנוש, ההקמה לוותה באתגר עצום של גיוס מאות עובדים בזמן קצר מאד ותוך קליטה של יותר ממחצית העובדים, בוגרי רשות השידור. לדברי הוועדה, התאגיד צלח אתגר משמעותי בבניית עולם משאבי האנוש בארגון, בבניית התרבות הארגונית החדשה, ביצירת גאווה ארגונית, הזדהות ואחדות ובעיקר במחוברות העובדים לארגון ולתוצרים.
"חטיבת משאבי אנוש, ביחד עם מנכ"ל התאגיד, אלדד קובלנץ ומנהלי כלל החטיבות, הובילו מהפך רחב בתרבות הארגונית דרך התמקדות ב-3 מטרות על: חיזוק מחוברות העובדים לארגון, יצירת תרבות ארגונית המותאמת לערכי כאן ויצירת תמהיל אנושי מגוון.
 
הפרס של תאגיד השידור מגיע אחרי שבמהלך השנה האחרונה התעוררו תלונות מעובדי התאגיד על הטרדות ויחס משפיל לעובדים,  שהגיעו לכדי תחקיר של תמר קפלנסקי ב"הארץ" טוען כי עשרות עדויות שהגיעו לעיתון מראות תרבות העבודה שכולל התעמרות, השפלות ועלבונות מצד מנהלים והטרדות מיניות שאינן מטופלות. בעקבות התחקיר, בתאגיד הקימו מאז וועדה לטיפול במקרים שצפו.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אוי ואבוי
    מבין 01/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יריקה בפרצוף המציאות בוא לא נשכח איך קובלנץ פסל את האיש שהוא המפקד הנערץ של כל הצלמים הצבאיים בארץ. הבנאדם כבר היה בפנים ובעטו אותו החוצה. אנחנו מדברים על פחות מחמישה חודשים אחרי המלחמה. מאותו היום היה ברור שיש שם עריץ ודיקטטור שלא מסוגל שמישהו יעפיל עליו. ומעל 200 חבר'ה שמרגישים שמחרימים אותם. והנושא היה ידוע וברור. כולם דיברו על זה. היחס לעובדים הוא המשך ישיר של אותה התנהגות.
    סגור
  • 4.
    למה אני צריכה לממן את זה???
    רבקה 01/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין לי טלוויזיה בבית אפילו. חוצפה!
    סגור
  • 3.
    לא מאמין
    אדם 01/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזו תרבות ניהול ואיזה נעליים. המשאב האנושי בתאגיד לא נספר על ידי ההנהלה ואינו מכובד כעובד על ידי משאבי אנוש. מי נצן להם את הפרס לא ברור איך ולמה הזייה
    סגור
  • 2.
    בושה
    חנה 01/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פרס לתאגיד שמפטר בצורה מבזה ומשפילה עובדים וביניהם עובדים ותיקים ומצויינים כמו גדעון הוד למשל?
    סגור
  • 1.
    בושה אחוז אחד רייטינג
    רון 01/2022/05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    על אחוז אחד רייטינג הייתי שולח את כולם הבייתה
    סגור