תקשורת ומדיה

עמית סגל מצטרף למתקפה: "אדם הזוי. מדובר בשיא חדש"

לאחר שסגן השר ממרצ יצא באמירות נגד ציבור המתנחלים וקיבל גינוי נרחב מחברי כנסת ומרוה"מ, עמית סגל תוקף אותו: "הוא עשה קריירה מהשוואתנו לנאצים ועכשיו משתמש כנגד אזרחי ישראל בביטוי שהמציאו הנאצים". גולן השיב לגינוי של בנט: "הגיע הזמן לומר את האמת"
מערכת ice |  8
עמית סגל, יאיר גולן
סגן השר ח"כ יאיר גולן סיפק היום התבטאות חריגה עת התראיין בערוץ הכנסת אצל יעקב אילון. על פי התגובות שיצאו במהירות ייתכן שהפעם הוא חצה את הגבול עם אמירות קשות נגד המתיישבים בחומש.
סגן השר ממרצ השתלח בצורה חריפה ביותר במתיישבים עם אמירות קשות ביותר: "הם תתי אדם, אנשים בזויים, קלקולו של העם היהודי, אסור לתת להם שום גיבוי, להוריד אותם בכוח מהמקום הזה, להחזיר את החוק והסדר למרחב, ההשתוללות הקיצונית והלאומנית הזו תביא עלינו אסון, אסור לתת להם להמשיך".
עיתונאי חדשות 12 עמית סגל כתב בערוץ הטלגרם שלו: "אפילו בסטנדרטים של האדם ההזוי הזה מדובר בשיא חדש: הוא עשה קריירה מהשוואתנו לנאצים ועכשיו משתמש כנגד אזרחי ישראל בביטוי שהמציאו הנאצים"
 
רוה"מ בנט גינה את דבריו וכתב: "דבריו של יאיר גולן על המתיישבים בחומש מזעזעים, מכלילים וגובלים בעלילת דם.  ההתיישבות ביהודה ושומרון היא החלוציות של ימינו.  ״לא ארץ נוכרייה לקחנו… כי אם נחלת אבותינו". גולן לא שתק בחזרה וענה לראש הממשלה בטוויטר: "התייחסתי בדברי למשחיתי קברים, תוקפי תמימים, הורסי רכוש לא להם. איך נכון להתייחס לאנשים כאלה, איך נכון לכנות אנשים שכאלה? הגיע הזמן לומר את האמת - זו לא היהדות שלנו."
 
גם שרת הפנים איילת שקד גינתה את דברי גולן: "דבריו של יאיר גולן מחפירים ומביישים את עברו. מתיישבי חומש הם חלוצים, מיישבי הארץ ואוהביה. הישיבה בחומש מפיצה תורה ואור, שמגרש מעט מן החושך הזה. יאיר גולן ימשיך לברבר עצמו לדעת והחלוצים הנפלאים האלה ימשיכו ליישב את הארץ."
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    זרע עמלק
    יהודי 01/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יהדות שלנו???? אתה יהודי?
    סגור
  • 6.
    השופרון שלא מפסיק לצייץ שכח מי הוא אבא ביו (ל"ת)
    טע 01/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 5.
    "מתישבי" חומש הם פורעי חוק
    רוני 01/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אריאל שרון הוריד את הישוב חומש ומאז אין ישוב כזה. מי שמתישב שם הוא עבריין שחוקי המקום אינם משנים לו. אם שקד ובנט רוצים ליישב מחדש את חומש כל שעליהם לעשות להעביר החלטת ממשלה בוועדת השרים לענייני התישבות. הם כמובן לא יעשו זאת גם ביבי לא עשה זאת. אז לא נקרא להם תתי אדם, אבל. עברינים פושעים חוליגנים כן.
    סגור
  • 4.
    פוץ קטן
    יעיש 01/2022/06
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגל מתבטא כמו פוץ קטן. גולן לא ייסד את הקריירה כי אם קלקל את הקריירה שלו בגלל שאנשים, טחו עיניהם לראות המציאות.
    סגור
  • 3.
    גולן בבון מצוי מזרע חרא (ל"ת)
    יורי 01/2022/06
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • חחחח עוד בבון סמרטוט. צפון אפריקנית? (ל"ת)
    חיים 01/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 2.
    אמיץ ישר וסוף סוף לא מתחנף למתנחלים
    גולן צודק 01/2022/06
    הגב לתגובה זו
    2 4
    הנתלים באילנות גבוהים. אם היו חלוצים וחלוצות אמיתיים שיוויון שכנות טובה עבודת אדמה וסובלנות היו נר לרגליהם. ולא התנשאות עליונות יהודית הלכה מדירת נשים שינאת זרים ושאר מרעין… היו עולמם. שיתחילו ללמוד מה ואיך באמת נראתה החלוציות ללא מימון וילות וכבישים רחבים.
    סגור
  • 1.
    זבלים הכשרתם את הנבלה הזה
    זבלה 01/2022/06
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מה השלב הבא?שואה מספר 2 לאנשים מהמקום הלא נכון?
    סגור