תקשורת ומדיה

סערה בגלובס: העיתונאית שעובדי הארץ דאגו להעיף, מצטרפת לעיתון

חצי שנה אחרי התחקיר שחשף את מימדי ההתעמרות לכאורה של ליסה פרץ בעובדי 'הארץ', נעמה סיקולר צירפה אותה לצוות. ומי העיתונאי שהחמיא למהלך?
כפיר אדר |  6
ליסה פרץ (צילום מתוך יוטיוב מועדון תרבות, Magma Images)
המינוי שמעורר סערה בתקשורת. חצי שנה לאחר שהוצאה לחופשה כפויה על ידי ראשי עיתון 'הארץ' בעקבות תחקיר נגדה שחשף התעמרות שיטתית בעובדים תחתיה וחודשיים לאחר שסיימה את תפקידה רשמית, ליסה פרץ, לשעבר עורכת "גלריה שישי" של העיתון, תצטרף לשורות גלובס
כזכור, במהלך חודש אוגוסט פורסם בזמן ישראל על היקף ההתעמרות לכאורה של פרץ בעובדיה ולאחר מכן חתמו שורה של עובדים על מכתב הדורש לסיים את עבודתה במקום, תוך שהם מתלכדים סביב העמדה כי התעמרה בהיקפים גדולים בעובדים רבים ואכן, בהארץ לא חיכו יותר מדי והשעו אותה.
 
נעמה סיקולר הודיעה: "‏אנחנו גאים לבשר על הצטרפותה של ליסה פרץ למערכת גלובס. פרץ ערכה במשך כ-15 שנה את מוספי גלריה היומי, גלריה שישי וספרים של הארץ ולפני כן ערכה את מוסף סגנון של מעריב. ומה לגבי התוכניות בגלובס? המשך יבוא...".
חיים לוינסון הוסיף: "‏עשיתי עכשיו מנוי דיגטלי לגלובס. מתוך הוקרה והערכה לעורכת גלובס נעמה סיקולר שלא נכנעה לגל הטהרני האלים והעלוב נגד ליסה פרץ. שלמרות הביקורת הצפויה של ההופשטיינים הריבות והקפלנסקים למינהם לקחה עיתונאית מעולה. אשמח לקרוא אותה בגלובס".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    גלובס בירידה
    בנגה 02/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    1. שינוי גלובס ממעמד של עיתון לילה לעיתון בוקר אינו מתאים להרגלי הקריאה שלי. 2. "הצטרפותו" של ריקלין לבעלות העיתון, ניכרת במגמות העמדות הפוליטיות של העיתון. לא מתאים לי. 3. עזיבתה של הכתבת הפוליטית מדינית טל שניידר, הורידה את רמת כיסוי התחום הזה. מעדיף לשמוע אותה בפורומים בטלביזיה וביזרעאל טיימס מאשר לקרוא על התחום הזה בגלובס.
    סגור
  • 5.
    מי אשם בירידת גלובס
    חיים 02/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הבעיה- גלובס בנפילה בכלל העורכת. כשלון אדיר, מעתון נחשב לנייר לזריקה בשירותים. האם זה בגללה או בגלל הבעלים שלא יודעת לנהל עסק?
    סגור
  • 4.
    אל: חיים לוינסון
    זוהר 02/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יבושם לך!
    סגור
  • 3.
    כמו ידיעות אחרונות
    גלובס עיתון מת 01/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הפרינט מת לא מעניין אף אחד
    סגור
  • 2.
    שאפו להארץ על שהעיף אותה עם קטיושה 40 ק"מ מהמערכת
    אברהם כהן 01/2022/26
    הגב לתגובה זו
    17 0
    מי שמתייחס לעובדים כמו אל זבל מחוק בעיניי. תעודת עניות לגלובס. אני חושב שבימים של חיים בר און המנוח, שהגינות, ערכיות ויושר היו נר לרגליו, זה בחיים לא היה יכול לקרות.
    סגור
  • 1.
    גלובס 2022: סטנדרטים של נוער הגבעות?
    קובי לחובר 01/2022/26
    הגב לתגובה זו
    22 0
    התעמרת באחר? הפעלת טרור התנהגותי? רמסת את העובד הפשוט? ברוך הבא לגלובס. אלו הערכים שלכם? תנו לי לנחש בהשראת מי....
    סגור