תקשורת ומדיה

טלטלה בגל"צ: זה המגיש הנוסף שהודיע על פרישה

סאגת השינויים בתחנת הרדיו הצבאית נמסכת, ואחרי שרזי ברקאי פרש בשבוע שעבר אחרי עשרות שנים שהגיש בהן בגל"צ, מגיש תוכנית הבוקר מודיע כי יסיים את תפקידו הנוכחי
מערכת ice |  3
רדיו גל"צ (צילום מערכת אייס)
ברקע השינויים בגל"צ, ישי שנרב מגיש, "נכון להבוקר", הודיע בציוץ בטוויטר כי הוא עוזב את התחנה. התחנה הצבאית יודעת טלטלות רבות ושינויים בחודשים האחרונים, חלקם ביוזמת מ"מ מפקדת התחנה גלית אלטשטיין, ואחרים ביוזמה של בעלתי תפקידים שונים בעצמם. בתוך כך נפרד בשבוע שעבר רזי ברקאי ממאזיניו אחרי 27. בנוסף לכך, קוצרה תוכניתו היומית של ברדוגו ובמקומה נכנסה תוכנית כלכלית חברתית חדשה.
שנרב פרסם את העניין ורמז כי הוא עובר לגוך תקשורת אחר, "עדכון למאזיני גל"צ: בעוד מספר שבועות אסיים להגיש את רצועת "נכון להבוקר" בתחנה. אחרי 4 שנים הגיע הזמן להתקדם. עדכונים מעניינים בהמשך".
כזכור, ביום רביעי האחרון, השדרן הוותיק של גלי צה"ל רזי ברקאי, פרש משידור בתחנה, לאחר 27 שנים באותה משבצת שידור, והסביר שיש קשר בין פרישתו לבין האופי של התקשורת בישראל בשנים האחרונות.
"יש קשר בין מה שקרה בשנים האחרונות בתחנה להחלטה שלי לפרוש" אמר ברקאי בתכנית הפרידה שלו לאילנה דיין, "אני לא רוצה לתת שמות, השתלטו לא רק על גלי צה״ל, השתלטו על מערכות התקשורת עסקנים בורים, גסי רוח. ששכחו מה זה להיות עיתונאי. מאסתי בוויכוחים ובהתנצחויות ובקללות. זה לא רק בגלי צה״ל".
 מתוך משדר הפרידה של רזי ברקאי מתכניתו "מה בוער" בגלי צה"ל
דיין ניסתה להוציא ממנו למה בכל זאת התגעגע, וברקאי התרפק על חבריו שאינם אתנו עוד: "המוות של אנשים מהדור שלי, כמו רוני דניאל, מוטי קירשנבאום ויוסי שריד, גרמו לי להרגשה שמיציתי, אך אני יודע שישנם צעירים נהדרים ומוכשרים מאוד שייקחו את המיקרופון." כשנשאל איזה פוליטיקאי הוא מתגעגע לראיין, הוא השיב - משה דיין.
כזכור, ברקאי, זוכה פרס סוקולוב לשנת 2002, אוחז במיקרופון יותר מ-50 שנה: בשנים 1970-1993 כיהן ככתב פוליטי ומדיני בקול ישראל, כשליח הרדיו בוושינגטון, וכמגיש ומייסד התוכנית ״הכל דיבורים״. בשנת 1993 עבר לגלי צה״ל ושנתיים אחר כך החל לשדר את התוכנית היומית ״מה בוער״. 
 
ברקאי מסר בתחילת השבוע: "בתום 27 שנים שבהן הגשתי את מה בוער הגעתי למיצוי והודעתי על רצוני לפרוש מהגשת התוכנית. תודתי הגדולה למאזינים ולצוותים המסורים שהיו שותפיי לדרך לאורך שנים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הפוסל במומו פוסל
    יואל 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה שהשתלט על המיקרופון והפך אותו לשופר שמאלני בוכה שנגמרה ההגמוניה שהיתה להם ממש גנבו לו את המדינה חחח.
    סגור
  • 2.
    היה פעם
    אא 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פעם היו התוכניות הכי טובות בגלי צהל.פעם הייתה המוסיקה הכי טובה בגלי צהל. בשנים האחרונות יש רק תוכנית אחת - יום שישי שעה 13.00.
    סגור
  • 1.
    ה"גילדה" מנסה להחליט בשבילנו מה טוב לנו וגם מה נחשוב
    ארנון תל-אביבי 01/2022/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עוד התנשאות על כל מי שלא מסכימים לשטיפת-המוח של התיקשורת הממוסדת. עוד משרת של ה"גילדה" שמנסה להחליט לנו מה טוב לנו , להחליט בשבילנו מה נכון לנו ואפילו גם לצנזר מה נדע ולכפות עלינו את החשיבה שלהם.
    סגור