תקשורת ומדיה

רזי ברקאי חוטף לאחר עזיבתו: "יצא קטן, לא אתגעגע"

דוד ורטהיים כתב נגד מגיש 'מה בוער' שעוזב אחרי 27 שנה את התכנית בגל"צ: "אף אחד לא חושב שהאישיות שלו מורכבת רק מסיבובי ראש, אם כי לדעתי זה בהחלט מלמד משהו על האיש", אלירז שדה: "27 שנים תופס משבצת", ברקאי השיב: " למחבקים, חיבוק ענק בחזרה, ולמקללים, אתם רק עושים לי חשק לחזור"
מערכת ice |  8
רזי ברקאי (צילום טוויטר/ רזי ברקאי)
תחושות מעורבות בקרב אנשי התקשורת בעקבות עזיבתו של רזי ברקאי את התכנית 'מה בוער' בגל"צ, אותה הנחה 27 שנה ברציפות. לצד מחמאות לעיתונאי הוותיק, היו גם כאלו שסיכמו את המהלך 'לא אתגעגע'.
כתב וואלה! ברנז'ה דוד ורטהיים כתב: "את ברקאי יצא לי לפגוש פעם בשבוע כשותפו של אראל סגל להגשה, אז בגלצ. כשברקע הבאתו של סגל והאיום לקצר את הרצועה שלו, ברקאי איים בעזיבה ולבסוף חזר בו. אבל הכעס והטינה הורגשו היטב: כל פעם שנכנסנו לאולפן הוא הזיז את הראש בזעף ולא אמר שלום. יצא ככה קטן על זה שנגעו לו בגבינה. לא אתגעגע".
 
אלדד יניב הגיב על כך: אתה יודע. הקריירה שלו החלה קצת לפני שסובב לך את הראש. אתה רציני מדי בשביל לסכם קריירה כזאת רק מנקודת פגיעותך. אבל לשיקולך", ורטהיים השיב: "מי סיכם קריירה? כולה ציוץ. מתנצל אם לא מספיק ממלכתי. אף אחד לא חושב שהאישיות שלו מורכבת רק מסיבובי ראש, אם כי לדעתי זה בהחלט מלמד משהו על האיש".
יניב חתם: "מה קשור ממלכתי. אפשר להביט על התנהגות אנושית באופן יותר מורכב. וסיבוב הראש מלמד שהוא אנושי ולא צבוע. אם כבר. כמו שההתפרצויות וזריקת האוזניות של אראל לא מלמדות שהוא אדם אלים אלא שהוא שחקן נשמה. ותשמח שהיחס לציוצים שלך הוא ברצינות. אחלה יום".
 
אלירז שדה תקף: "רזי ברקאי 27 שנה תופס משבצת. 27 שנה רבאק. כמוהו עוד רבים בפרונט וגם מאחורי הקלעים. מעצמם הם לא דורשים רענון ודור חדש. ממנהיגי העם כן כדי להחליש את העם". חנן עמיאור עורך 'פרספקטיבה' המשיך: "מה שאני אזכור מרזי ברקאי זה את ה"אהלן ריבחי" המאוס שלו, כאילו פמיליארי אבל בעצם חנפני, בו היה מקבל את פניו של דובר חמאס ריבחי רנטיסי, אותו נהג להעלות לרדיו של החיילים כדי שיסביר באריכות ובנחת למה מוצדק להרוג אותם ולרצוח אזרחים. לא אתגעגע".
 
את כל אלה סיכם ברקאי כאשר כתב בחשבון שלו: "לכל הקולגות שרוצים לראיין אותי, ולא עניתי להם, בשלב הזה לא אתראיין. למחבקים, חיבוק ענק בחזרה, ולמקללים, אתם רק עושים לי חשק לחזור, אז מבחינת האינטרס שלכם, תפסיקו".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    כמוך
    דויד 02/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אדם בזוי הברקוביץ הזה .שיחזור לרומניה מאיפה שבא.שכל רב לא היה לו.
    סגור
  • 6.
    אלירז שדה
    זהר 02/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תזכירו לי מי זה?
    סגור
  • 5.
    אלירז שדה מוכר המלפפונים? חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    מיקה 01/2022/31
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 4.
    הלך? אז יללה. עכשיו, אחרי שירת הברבור- שיסתום! (ל"ת)
    אנה 01/2022/26
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור
  • 3.
    עוד תולעת חסרת חשיבות. (ל"ת)
    דרדן 01/2022/24
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור
  • 2.
    כמה רוע.כמה רוע.הפוסל,במומו פוסל.
    הטבח השבדי 01/2022/24
    הגב לתגובה זו
    9 4
    מי שלא אוהב אותו שיגיד מה שחושב בלב.מה יוצא מכל הרוע?למי זה עוזר?למה?
    סגור
  • 1.
    בקיצור, ביביסטים לא אוהבים אותך.. וגם לא תרבות או השכלה
    אלי 01/2022/24
    הגב לתגובה זו
    21 16
    אין מה לעשות. זה החומר שיש שם בקרב חלק נכבד מחברי הכת.
    סגור
  • אין קשר לביביסטים, זה האיש:
    ד 01/2022/24
    הגב לתגובה זו
    13 4
    "ברקאי מזוהה עם השמאל ובשנת 2016 עורר סערה כאשר בריאיון עם השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן, השווה בין רצונן של משפחות מחבלים להביא לקבורה מחבלים שנהרגו בפיגוע לרצונם של הורי חיילים ישראלים שנהרגו להביאם לקבורה, ובעקבות זאת התווכח בעניין עם שמחה גולדין, אביו של הקצין הדר גולדין, שחלקים מגופתו מוחזקים בידי החמאס." (מחיפוש קצר, מאתר כסית) ולכן זו הדעה של אנשים כלפיו, לא כולם חברים בכת כפי שאתה מנסה להציג
    סגור