תקשורת ומדיה

אלמוג בוקר מרגיע מבית החולים: "בידיים טובות"

אחרי שמוקדם יותר היום נאלץ לגדוע את השידור בהגשתו ולהקפיץ את מתן חודורוב להחליף אותו, זה הפוסט שבחר העיתונאי והמגיש לפרסם מבית החולים בו הוא מאושפז
מערכת ice | 
אלמוג בוקר (צילום עדי אורני, מתוך אתר חדשות 13)
אחרי שנאלץ לעזוב את אולפן השידור בנווה אילן בזמן שידור חי בגלל שלא חש בטוב, אלמוג בוקר מרגיע את הצופים והעוקבים המודאגים על מצבו מבית החולים ברזילי באשקלון בו הוא מאושפז.
בוקר כתב בטוויטר לפני שעה קלה, "תודה רבה לכולם ומצטער שלא עונה. עם כאבים, אבל בידיים טובות בבית חולים ברזילי". כזכור, מגיש חדשות 13 התחיל להגיש את תוכניתו אחרי שבשבוע שעבר לא הופיע בערוץ, גם אז בשל סיבות רפואיות.
אחרי ששב היום לשולחן המגיש, במהלך התוכנית נאלץ בוקר להפסיק את השידור, ופונה לבירור רפואי. מי שהוקפץ להחליף אותו הוא מתן חודרוב שנכח באותה עת בפאנל התוכנית כדי להגיש בה את האייטם שלו בנוגע להתייקרויות השונות במשק.

בוקר התחיל לחוש שלא בטוב בזמן הגשת התוכנית והודיע כי לא יכול להמשיך בשידור. באמצע התוכנית הודיע, "מיד נמשיך עם מתן חודרוב", והציג את תקצירי האייטמים הבאים. לאחריהם הופיע פרומו למסעדה הבאה, וכשהשידור שב לאולפן, היה זה חודורוב שהתמקם בכסא המגיש, ולא שכח לציין לאורך התוכנית את העובדה שהוא מחליף את הקולגה. 
זו לא הסצינה הראשונה של בוקר בתחום הבריאות על המסך, כבר לפני שבוע היה להבחין כי בוקר לא בריא לחלוטין, כאשר במהלך ראיון בתכניתו 'שישי עם אלמוג' ברשת 13 החל להשתעל בצורה כבדה ומאז הגיש את תכניתו 'חדשות היום' בראשון ושני. 
אלא שביום שלישי אור הלר נקרא להחליפו ודווח כי בוקר לא נדבק בקורונה, אלא נעדר בשל מחלה. למחרת החליף אותו אורי קואל ובחמישי האחרון לא הגיש את תכניתו ברשת 13.
 

בוקר עדכן את העוקבים שלו ברשתות החברתיות, כאשר העלה מסר קצר לטוויטר והאינסטגרם וכתב בו: "תודה לכולם על הדאגה! לא מגיש בימים האחרונים את התוכנית בגלל שיעול טורדני… שלילי קורונה".
 
במהלך יום שישי האחרון במהלך ראיון עם פרופסור גליה רהב איבד את קולו לרגע בוקר והחל להשתעל למספר שניות, האורחת שלצידו אמנם צחקה במבוכה קלה ואמרה: "אני חושבת שבנושא הבידודים צריך לכבד את החלטת משרד הבריאות", ובוקר אמר לה תוך שהוא משתעל: "מקווה שזה יעבור תכף ועשיתי בדיקת קורונה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה