תקשורת ומדיה

בנט לועג לנתניהו: כך הגיב רה"מ למתקפות יו"ר האופוזיציה

בזמן נאום נתניהו בדיון 40 החתימות, בנט סימן למישהו סימן לא שגרתי. יו"ר האופוזיציה תקף: "אזרחי ישראל מסתכלים על הממשלה והם לא מבינים מדוע הפקירו אותם לגורלם."
מערכת ice |  8
בנימין נתניהו ונפתלי בנט (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)
ראש הממשלה נפתלי בנט נתפס בעין המצלמה בזמן נאומו של יו"ר האופוזיציה נתניהו. בין המתקפות שהטיח בו נתניהו, נראה בנט מסמן כי "הוא משוגע".
הנאום, שנישא במסגרת דיון 40 החתימות שארגנה האופוזיציה עסק ב"טיפול הכושל" של הממשלה במגפת הקורונה. רה"מ בנט נאם ראשון ותקף את נתניהו: "אנחנו לא נוקטים בגישה של פאניקה, ולא חושבים שהקורנה היא סוף האנושות. הדבר הכי קל זה ללחוץ על כפתור הסגר, הרי מה יותר נוח מלשבת בבית בחל״ת במשך שנה. אנחנו נלחמים להשאיר כלכלה פתוחה. התפיסה שלנו היא לתת את הכלים לציבור להגן על עצמו".
 
לאחר מכן יו"ר האופזיציה נתניהו עלה לנאום ותקף: "אתם מאשימים את כולם חוץ מעצמכם. אתם נוהגים ברכב ואתם מאשימים אחרים. אתם מדרדרים את כולנו לתהום. אזרחי ישראל מסתכלים על הממשלה והם לא מבינים מדוע הפקירו אותם לגורלם. אף אחד מכם לא מנסה להציל חיים, אף אחד לא מנסה לתמוך בעסקים ובאזרחים, אזרחים פושטים רגל ועסקים נסגרים, מאות אלפי ישראלים בבידוד בלי שום עזרה ולכם אפילו לא אכפת. מעולם לא הייתה כאן ממשלה כל כך כושלת, כל כך אטומה, כל כך צבועה וכל כך יהירה".
 
לאחר מכן, ח"כ מיכל וולדיגר, שחרתה על דגלה את נושא בריאות הנפש, תקפה את רה"מ בנט על סימונו: "מה צריכים לחשוב ילדים שרואים את סימון ה"משוגע" של בנט על נתניהו? שזה לגיטימי? שאפשר לסמן על מישהו שהוא 'משוגע' ככה מול כולם? זו הדוגמא האישית שאתה רוצה להעביר להם, נפתלי?".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    איפה הבעיה ??
    אביה 02/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולמורט כביכול מאמת את זה
    סגור
  • 5.
    בנט לועג לנתניהו: כך הגיב רה"מ למתקפות יו"ר האופוזיציה
    רות 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על ראש הגנב בוער הכובע ??בנט ה קנאי , ‏אתה עדיין לא מעקל שנתניהו גאון מספר 11 מכל העולם כולו ?????. ‏ראיתי מודעה בעיתון שדרוש מצחצח נעליים לביבי נתניהו היקר, ‏אני חושבת שזו תהיה משרה טובה בשבילך, בהצלחה.
    סגור
  • 4.
    בנט לועג לנתניהו: כך הגיב רה"מ למתקפות יו"ר האופוזיציה
    רות 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנט הנוכל , ‏ביבי הגאון מספר 11 מכל העולם כולו לגאון אתה קורא משוגע? ‏נראה לי שהשתגעת, ‏בחיים לא תגיע לקרסוליים של ביבי הגאון אז שב בלול שבלול ??
    סגור
  • 3.
    שמאל צבוע ובזוי
    ממשלה מושחתת 02/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לאיזו תת רמה המדינה הזו הגיעה אם בראשה עומד ראש ממשלה שמתנהג כמו אימבציל, פח זבל של כלא רמלה...להקיא עליו ועל כל התומכים בממשלה ההזויה הזו
    סגור
  • 2.
    בנט אמיר הלמר מתפוצץ מצחוק !!!
    אסף 02/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה פשוט בדיחה !!!
    סגור
  • 1.
    בנט כל כך צודק. ביבי איבד את זה טוטאלית.
    חביב רצון 02/2022/07
    הגב לתגובה זו
    6 2
    4 מערכות בחירות... אי קיום הסכם רוטציה חתום... אי העברת תקציב... 3 כתבי אישום... תקיפת הדמוקרטיה.... הייתם מגדירים אדם שמתנהל כך כאדם מאוזן?
    סגור
  • ושמנסה להפעיל את הפרשות שקרו בתקופת כהונת ביבי על
    גל 02/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הממשלה הנוכחית, כשהוא בעצמו יודע שזה עליו, כמו פרשת NSO. לא אתפלא אם זה בכלל נעשה בהקשר אליו. עד כה, נראה שבכלל לא נעשה בזה שימוש בשביל החקירה של המשפט. ייתכן וזה נעשה על מנת לאיים על העדים נגד נתניהו, כפי שזה הופעל על עיתונאים ופעילי מחאה. ולגבי בנו, כנראה לא סומך עליו (כבר ידוע על הטרלול של המשפחה הזו, שאין לה אמון באף אחד, גם באנשי הסוד שלהם. בכל זאת, הם רגילים לחשוב ככה, כי הם משקרים לכולם), בכל זאת, הוא פחות בגישה שלו שכולם נגדו ומנסים להפיל אותו.
    סגור
  • * להפיל (ל"ת)
    גל 02/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור