תקשורת ומדיה

גל עזיבות בישראל היום: סגנו של ביסמוט פורש

לאחר הודעתו הדרמטית של עורך "ישראל היום", בועז ביסמוט, על פרישה, כעת פורש גם מי ששימש כסגנו בחצי העשור האחרון, אריאל שמידברג. מ"מ העורך: "אנחנו מודים לו על התרומה העיתונאית ומאחלים לו בהצלחה רבה בהמשך הדרך"
מערכת ice |  6
ישראל היום (צילום פלאש 90)
העיתון הנפוץ במדינה, "ישראל היום", הודיע הערב כי סגן העורך הראשי שלו, אריאל שמידברג, הודיע להנהלה על כוונתו לפרוש מתפקידו לאחר 15 שנים. זאת, ימים בודדים לאחר שהעורך הראשי, בועז ביסמוט, הודיע גם הוא על צעד זהה.
שמידברג החל את דרכו בעיתון בעשור הראשון של המילניום, ב-2011 מונה למנהל מחלקת החדשות וב-2017 קודם לתפקיד סגן העורך הראשי ומנהל מחלקת הדיגיטל.
 
"בניתי אלפי עיתונים, שערים וכותרות ראשיות; הובלתי את תחילת המעבר של 'ישראל היום' לעידן הדיגיטל, עם אתר ואפליקציה חדשים; יזמתי וליוויתי אין-סוף חשיפות, ידיעות בלעדיות, סיפורים אישיים, פרויקטים, ראיונות, סרטונים ופודקאסטים; בסוף, אין כמו לספר סיפור טוב – לא משנה באיזו פלטפורמה – ואין כמו לדעת לפני כולם. בשביל זה נכנסתי למקצוע הזה", מסר שמידברג.
הוא הוסיף כי "'ישראל היום' מבחינתי הוא בית, ותמיד יהיה. אין לי מילים להודות לעורכים הראשיים לשעבר, עמוס רגב ובועז ביסמוט, על ההזדמנות, האמון והתמיכה". הוא ציין כי אנשי העיתון הם "חבורה איכותית של אנשים עם מחויבות עמוקה למקצוע, שיעשו הכל כדי שהפוש ייצא לפני כולם והכותרת על העמוד תהיה הכי מדויקת".
מ"מ העורך הראשי של העיתון, עמר לחמנוביץ, מסר בתגובה: "אריאל שמידברג נכח בכל הצמתים החשובים של 'ישראל היום' ומילא מגוון תפקידים מערכתיים לאורך 15 שנות העיתון. אנחנו מודים לו על התרומה העיתונאית, המסירות הרבה והעשייה המתמדת, ומאחלים לו בהצלחה רבה בהמשך הדרך".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    "העיתון הנפוץ במדינה "
    מרציאנו 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עיתון שמחולק חינם , כלומר חינמון אשר מחולק בקרנות הרחוב חינם אין כסף ואנשים עוברים ולוקחים מתהדר בתואר "העיתון הנפוץ ". יש גם אנשים שבאים במיוחד כדי לקבל את העיתון. זה תואר מדומה ולא אמיתי. עיתון שבא להאדיר בן אדם אחד וכנראה לבעל/ת העיתון קצת נמאס.
    סגור
  • 4.
    זהו? השמאל השתלט על עוד מדיה? עצוב
    ממממ 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מר אדלסון מתהפך בקברו באי נוחות. אלמנתו תהרוס כל מה שבנה כנראה
    סגור
  • 3.
    הוא באמת חושב שעבד בעיתון אמיתי?
    תמה 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לדעתי הוא יודע שעבד בביטאון למטרה מסויימת.
    סגור
  • 2.
    זה גל ??? זה בקושי אדווה
    כי 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כותרת סוג ז'
    סגור
  • 1.
    מה קורה עם צינורות הביוב של ביבי ? (ל"ת)
    Anj 02/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • ביוב
    אבי.ל 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואיך הצינורות במוח שלך ? והביוב בבית אצל מי שעשה אותך, לא סתומים ?
    סגור