תקשורת ומדיה

ריקלין וערוץ 14 סופגים: "מכונת הפייק לא עוצרת"

בן כספית יצא נגד המגיש שבתכניתו חשף העיתונאי יואב יצחק כי הסלולארי של עד המדינה לשעבר ארי הרו נפרץ על ידי המשטרה. כספית: "מדע בדיוני לפחות מרתק. כאן, זה בעיקר מעליב", גליקמן: "בן אל תשכח כמובן את הרוגלה שהוחדרה באופן לא חוקי לפאקר, ליאיר נתניהו, לעופר גולן, לאוריך וכו"
מערכת ice |  6
יעקב ברדוגו זרד וריקלין (צילום צילום מסך ערוץ 14)
בתכניתו של שמעון ריקלין בערוץ 14 חשף אמש (שני) יואב יצחק כי המשטרה חדרה לכאורה לסלולר של עד המדינה ארי הרו לשעבר ראש הסגל של נתניהו ועל כך הוא הציף את הרשתות החברתיות במסרים נגד מערכת המשפט.
שמעון ריקלין כתב: "יש מצב שכל פירסומי האזנות הרוגלות והתוכנות בכלכליסט כוונו לרגע הזה שיואב יצחק חשף אצלי הערב שהמשטרה התלבשה גם על הפלאפון של ארי הרו. ומתוך כך שלפה את הקלטות השיחות בין נוני לביבי. ועל פניו זה לא חוקי. האם נוני מוזס מתוך דאגה לעצמו דואג גם לנתניהו על הדרך למיסמוס תיקי האלפים?".
 
כספית כתב: "מכונת הפייק לא עוצרת. להיפך, מגבירה. ריקלין סיפר אתמול על 1500 האזנות בתיקי האלפים (לא היה, לא נברא. הפוך: כמעט ולא היו האזנות בתיקי האלפים), עכשיו יואב יצחק עם מדע בדיוני על הנייד של ארי הרו. מדע בדיוני לפחות מרתק. כאן, זה בעיקר מעליב".
 
אביעד גליקמן השיב: "ובן אל תשכח כמובן את הרוגלה שהוחדרה באופן לא חוקי לפאקר, ליאיר נתניהו, לעופר גולן, לאוריך וכו'", יניר קוזין כתב: "לקח לי שתי דקות לנסות להבין איך סטטיק ובן אל קשורים לעניין".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    חוזרים המון על פייק שהופך ל"עובדה"
    מסעוד 02/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העובדה היא הנה כולם אומרים ואי אפשר להכחיש. כמו ההוא שאין לו אחות וכו'.....
    סגור
  • 4.
    הם צודקים
    דרור,כלכלן 02/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולמה? פשוט מאוד: הם יודעים שוועדת החקירה שתקום תהיה ועד חקירה ממלכתית,או משהו דומה כך שברור שלא יימצאו האשמות פליליות,לכל היותר "חריגה מהנורמה"+ נזיפה. רק וועדה אובייקטיבית,חיצונית תוכל להגיע למסקנות אידיות ברורות -ולא יתנו לזה. לכן גליקמן ובן צודקים מבחינתם כי הם מדבררים כבר את מסקנות הוועדה. הבנתם איך זה עובד?
    סגור
  • 3.
    בן כספיט סמרטןטון
    יוסי 02/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אמא של האפס הזה עדיין בחיים אני חייב לשאול את הכלבה איך יצא לה כזה גוש קקה מהרחם שלה. ואיך לעזאזל הכלבה לא לקחה סירוס במקום האפס הזה. כן לכאורה ברור כספית אם תמות מוקדם ומהר אני הראשון שמביא זר פרחים עם חיוך לקבר שלך.
    סגור
  • 2.
    כספית וגליקמן לקו בדיסוננס קוגניטיבי-מכחיש מציאות=חמור (ל"ת)
    איתן 02/2022/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    חקירה מקיפה מיד שום מריחה לא תתקבל בציבוק
    רון 02/2022/15
    הגב לתגובה זו
    3 2
    תמצאו תקבלו נוק אווט בקלפי
    סגור
  • בן כספית
    כספית 02/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפסיק להנדס תודעה .עיתונאי צריך לסקר אמת ולא את השקפתו הפוליטית.אצלך זה לא סיקור. אלה דעתך הפוליטית שכבר מזמן לא מענינת .תמשיך ללטף וללקק. בעבר השמצת את 3המוסקטרים. היום אתה מתלקק .הגיע הזמן שגם אותך יעיפו.
    סגור