נבחרת אייס

האם השב"כ ידע ושתק שפרצו לי ולאחי לפלאפון? | יאיר נתניהו

אם בשב״כ לא ידעו על ריגול לא חוקי כה אינטנסיבי וממושך כלפי ראש הממשלה, הרי האחראים בו צריכים להתפטר ולעמוד לדין על רשלנות פושעת. אם השב״כ ידע, שתק ושיתף פעולה, האחראים צריכים לעמוד לדין על עבירות חמורות של בגידה, קשירת קשר והמרדה
יאיר נתניהו
יאיר נתניהו |  55
יאיר נתניהו (צילום באדיבות המצלם, freepik, unsplash)
למרות שפרשת הריגול והפריצות הבלתי חוקיות לפלאפונים של אזרחים על ידי המשטרה והפרקליטות היא הפרשה החמורה בתולדות המדינה, באופן בלתי יאמן התקשורת והממשלה, מנסים לטייח ולמסמס אותה.
הם טוענים שיש לסמוך על הבדיקה שהמשטרה והפרקליטות עושים לגבי הפרשה. כלומר, יש לסמוך על העבריינים לכאורה במשטרה ובפרקליטות, אשר ביצעו עבירות פליליות שדינן המצטבר הוא מעל 20 שנות מאסר, שהם בדקו את עצמם, והגיעו למסקנה שבכל בסדר. אסור לנו לתת להם להצליח במזימתם.
במאמריי הקודמים פירטתי את חומרת עבירות הריגול והפריצה לפלאפונים מהפן של זכויות האדם והאזרח, אך הפעם אני רוצה להסביר על חומרת הפרשה מן הפן הביטחוני.
 
פורסם השבוע בעיתון "כלכליסט" כי האופן בו תוכנות ריגול הסייבר פועלות, היא באמצעות כך שהן משתמשות בשרתים ממדינות זרות. כלומר ישנה אפשרות שהמידע שנשאב מהפלאפונים של אזרחי ישראל באופן בלתי חוקי על ידי המשטרה והפרקליטות, הגיע גם לידיים זרות בחו״ל.
לאור זאת, חשוב לציין את פרשת ה-"מימד החמישי". חברת המימד החמישי הייתה חברת סייבר של בני גנץ וחבר הכנסת רם בן ברק. היא הוקמה עם משקיע אחד בלבד- האוליגרך הרוסי ויקטור וקסלברג. למרות שלא היה לחברה מוצר אמיתי, היא קיבלה פטור ממכרז על ידי מפכ״ל המשטרה דאג אלשיך, וחתמה על חוזה לקבלת עשרות מיליונים מכספי המשטרה (כספי משלם המסים), מתוכם הועברו בפועל 4 מיליון ש״ח.

שר הביטחון בני גנץ. צילום: אוליבייה פיטוסי פלאש 90
החברה לא נתנה בתמורה דבר למשטרה, אך היא קיבלה מן המשטרה "קניין רוחני". כיום אנו יודעים שאותו קניין רוחני היה חומר סייבר רגיש של המשטרה.  עולה השאלה האם אותו חומר סייבר רגיש היה בעצם המידע שנשאב באופן בלתי חוקי מהפלאפונים של אזרחי ישראל? העניין מדאיג אף יותר לאור העובדה כי לחברת המימד החמישי התקיימה פגישה במשרד ההגנה של רוסיה במוסקבה.
ריגול בלתי חוקי אחר אזרחים הוא דבר אחד, אך ריגול אחרי ראש ממשלה מכהן בתוך ביתו הוא דבר אחר. השבוע דווח ב-"כלכליסט" כי גם הפלאפון של אחי, אבנר נתניהו, נפרץ באופן בלתי חוקי על ידי המשטרה והפרקליטות. לפני שבועיים דיווח העיתונאי יואב יצחק כי הפלאפון שלי נפרץ באותו אופן. אין לי ספק שאותו דבר קרה לפלאפון של אמי. מכיוון שבזמן שהיה ראש ממשלה, לנתניהו לא היה פלאפון, מדובר בעצם בריגול אחר ראש הממשלה המכהן בתוך ביתו.
אני, אמי ואחי הרי היינו בסביבת ראש הממשלה ובתוך ביתו כל הזמן, כאשר הפלאפונים שלנו עלינו. ריגול לא חוקי אחרי ראש הממשלה המכהן בביתו על ידי פקידים מהווה בעצם הפיכה לכל דבר. מדובר בעבירות של קשירת קשר, בגידה במדינה, ומרד.
 
חשוב לקשר זאת למה שכתבתי בתחילת המאמר, על כך שייתכן שמידע הסייבר שהושג באמצעות הפריצה הלא חוקית לפלאפונים הגיע לידיים זרות. המשמעות של מידע רגיש מתוך בית ראש הממשלה בידיים זרות, מהווה פגיעה חמורה מאין כמותה בביטחון המדינה.
לאור עובדה זו יש לתהות היכן היה השב״כ? אחד מתפקידיו המוגדרים בחוק של השב״כ הוא למנוע חתרנות פנימית, ולהגן על ראש הממשלה.
אם השב״כ לא ידעו על ריגול לא חוקי כה אינטנסיבי וממושך כלפי ראש הממשלה, הרי האחראים בו צריכים להתפטר ולעמוד לדין על רשלנות פושעת. אם השב״כ ידע, שתק ושיתף פעולה, האחראים צריכים לעמוד לדין על עבירות חמורות של בגידה, קשירת קשר והמרדה.
 
במשך שנים רבות שמתי לב שיש לי בעיות מוזרות בפלאפון אשר אין לי אליהן הסבר. בטרייה שמתרוקנת מהר מאוד, כתב שמופיע הפוך בפייסבוק, טוויטר וכו׳, שיחות שמתנתקות כל הזמן עם איכות אודיו נוראית וכו׳. הייתה לי הרגשה שפרצו לי לפלאפון, אבל לא העליתי בדעתי שמודבר בגורמים מתוך ישראל, הייתי בטוח שמדובר בגורמים איראנים.
פניתי לעזרה פעם אחר פעם למחלקת ביטחון מידע של משרד ראש הממשלה ולשב״כ בבקשה לעזרה. אמרתי להם שמכיוון שאני גר בבית ראש הממשלה, ומכיוון שאני נמצא לידו רבות עם הפלאפון שלי, מדובר בסוגיה ביטחונית. לא קיבלתי מהם אף פעם מענה אמיתי, וכל פעם הם מרחו אותי עם תירוץ אחר. הם אמרו ש-"זה מה יש ואין מה לעשות".
אני זוכר שכל פעם תהיתי בפניהם, איך יכול להיות שישראל היא מעצמת הייטק וסייבר מצד אחד, אבל אין לה שום מענה כדי להגן על הפלאפונים של בניו ואשתו של ראש הממשלה, מצד שני. שאלתי אותם האם שירותי הביטחון האמריקנים לא מספקים הגנת סייבר לפלאפונים של אשתו ובנותיו של הנשיא אובמה, ולאחר מכן לגבי הפלאפונים של אשתו וילדיו של נשיא ארה״ב טראמפ. אף פעם לא קיבלתי מהם תשובה לגבי כך.
 
לאור כל זאת, ולאור העבירות החמורות והפליליות לגבי פגיעה בזכויות הפרט, האזרח והאדם של אזרחי ישראל, העובדה כי רוני אלשיך, אביחי מנדלבליט, ליאת בן ארי ושי ניצן עדיין לא נעצרו לחקירה, היא פשוט לא תאמן. לאף אחד אין ספק כי בשבועיים האחרונים מאז פרוץ הפרשה, כל הפושעים המעורבים בעניין מהפרקליטות והמשטרה עוסקים  בתיאום גרסאות והשמדת ראיות.
על מנת להבטיח שישראל לא תדרדר לעבר מדינה טוטליטרית, על כולנו לצאת לרחובות, ולדרוש העמדה לדין של הפושעים האחראים לפרשה מהפרקליטות והמשטרה, וחקירה פלילית, עצמאית ובלתי תלויהֿ של הפרשה כולה.
תגובות לכתבה(55):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 37.
    משפחת פשע
    אזרח 03/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא אח שלו אבא ואמא
    סגור
  • 36.
    ידוע ששילמתם לכותב בכלכליסט
    יאיר יאיר 02/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אחכ שמשתמשים בכלים שלכם נגדכם אתם בוכים
    סגור
  • 35.
    עשה טובה, אל תדבר על דברים שאתה לא מבין בהם
    גל 02/2022/13
    הגב לתגובה זו
    5 4
    חבל על עוד תביעות דיבה. לפי הפרסומים, המידע שמאחוסן בשרתים בחו"ל מוצפן (כמו ב MEGA), ככה שזה לא עוזר לאף אחד שיש לו את המידע אם הוא לא מבין מה יש שם (ע"ע ההגדרה של קריפטוגרפיה). לגבי השב"כ, למה הוא צריך להתעסק במשפחה של רה"מ אם אין מודיעין שמעיד על ניסיונות פגיעה, ולמה בני המשפחה צריכים להיות מעורבים בענייני השלטון ולהיות חשופים למידע כזה, כך שהטלפונים של בני המשפחה יוכלו להפוך ליעד אסטרטגי לתוקפים? בכלל, בדיונים בנושאים כאלה אסור להכניס טלפונים. אם גנץ היה בעניין, איך גם הטלפון שלו נפרץ? יותר הגיוני שהטלפון של אבנר נפרץ לבקשת ביבי שהיה חלק מהעסק שהכניס את השימוש בתוכנה למשטרה והיה שר הבט"פ בפועל דרך הבובה אוחנה, בגלל פרנויה של ביבי שלא סומך גם על בני משפחתו.
    סגור
  • 34.
    ביבי הולך לקבל בומרנג , מעניין למה דווקא ביבי מתנגד
    משה, ירוחם 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    5 3
    לוועדת חקיקה ממלכתית.
    סגור
  • 33.
    סודות מדינה ובני משפחה
    חוויאר 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    8 5
    ישאל עצמו הקורא האם ייתכן שיאיר ושרה נחשפו לסודות מדינה ללא סיווג בטחוני? זה נובע מדבריו של יאיר כי הוא ומכשירו שהו בקרבת ביבי!!! אז אם הם דיברו על פיצה אין בעיה בטחונית!!! אבל אם הם דיברו או שרק ביבי דיבר בקרבתם על סודות מדינה יש להעמיד את ביבי לדין!!!!!!!!!
    סגור
  • טען עוד
  • עצור
    גדי 11/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המסית בניכר לא רגוע,ממשיך להעביר מסר כי כולם אשמים חוץ מהממלכה שחיה על חשבון העם. חוצפה
    סגור
  • 32.
    כמה שנמאס ממנו
    אחד ש... 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    5 4
    ילד . שלא עבד יום אחד בחייו. מנהל כאן ערימה של מפגרים שעוד יאמינו לו.
    סגור
  • 31.
    האזנות הסתר היו בזמן שלטונו של אבא של יאיר הנאלח
    יאיר הנאלח 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    12 7
    מה כבר אפשר לגלות בפלאפון שלך יה אידיוט? אנחנו יודעים את כל הסודות שלך ושל המשפחה, כי כשאתה שיכור יוצא מהפה ג'ורע שלך כל השיחותיות של המשפחה הרקובה שלך.
    סגור
  • זה עוד יותר חמור
    הנרי 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הכפופים לנתניהו בצעו פריצות למשפתו בזמן כהונתו, זה חמור פי כמה. חבורת גנגסטרים פושעים
    סגור
  • הנאלח והאידיוט זה אתה
    משה 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    4 7
    כפי שמוכח מתגובתך הפשיסטית
    סגור
  • 30.
    מצדיעים לכם ומעריכים ואוהבים אתכם
    לא שמאל פאשיסט 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    7 15
    יאיר, לצערנו השמאל הפאשיסט בראשותו של אהוד ברק כנופיותיו יוצאי צבא כנראה קשרו עם חבריהם בשבכ ובמשטרה להפיל את נתניהו עם שי ניצן. השמאל והתקשורת גם שותפים. ישראל 2022 היא מדינה פאשיסטית וגזענית
    סגור
  • 29.
    פושעים לדין
    7899 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    5 7
    מאחר וברור שאבתם מידע באופן נפשע מטלפונים ועברתם את אחת העבירות החמורות שיש כאן עליכם לשבת הבתי הכלא לעשרים שנה לפחות אתם מנדלשיט סגלוביץ' ריטן מני יצחקי ליאת בן ארי שהחומר היה בסיס לתביעה שקרית שרקמתם דינכם לא צריך להיות פחות מ-29 שנות כליאה פושעים נאלחים. יש הרושם שאתם מסרתם את המידע לדרעק מממן הכריים מיסטר חובב הפדופילים אהוד ברח.
    סגור
  • 28.
    עברית
    ראובן 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    8 3
    טמבל: פלאפון זו חברה! המכשיר נקרא סמארטפון. תלמד לדייק, ככה אתה רוצה להיות עיתונאי?
    סגור
  • אף אחד כבר לא אומר "פלאפון"
    גל 02/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין כבר צורך בהבחנה בין טלפון נייד (סלולרי, סמארטפון, שזה קצת יותר מסתם טלפון) לנייח.
    סגור
  • איזו עברית?!
    מוטי 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סמארטפון. זו לא מילה בעברית!!!
    סגור
  • כל אחד מבין למה הכוונה
    הנרי 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אידיוט. הבנת? לפחות יש לו תעודת בגרות, מה שאין למנהיג שלך
    סגור
  • 27.
    אביך הכניס את התוכנה,מעניין..התהפך עליכם מה? (ל"ת)
    אמירה 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    13 4
    סגור
  • 26.
    קשקשן
    ראובן 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    4 2
    BE CAREFUL WHAT YOU WISF FOR לך תדע איזה חרקים ייצאו מתחת לאבן שאתה מבקש להרים...איזה ציוד בדיוק היה בוילה שוקן? מה בדיוק עשה ראש מערך הסייבר? תזכיר לי איך קראו לו, למחבל שעמד בראשד ישראל יותר מעשור?
    סגור
  • 25.
    פשוט אפסים
    אפסים 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    4 3
    4 תגובות אף לא אחת לגופו של עניין, כל כך שמאל מצדכם, שטיפת המוח שאתם עוברים, אפקט המראה שאתם אפילו לא מוכנים לקבל שהוא קיים, אומרים לכם אובאמה הוא אלוהים אתם אומרים אמן, אומרים על טראמפ הוא ליצן אתם אומרים אמן, אומרים לכם קוסיסנל סנילי הוא אלוהים אתם ממשיכים להתשחוות, עצוב פשוט עצוב.
    סגור
  • 24.
    שאל את אבא שלך. הוא אמור לדעת. (ל"ת)
    אני 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    10 2
    סגור
  • 23.
    חחחחח
    דו 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    3 3
    תשאל את האבא הלוזר הסגול שמינה את כולם
    סגור
  • 22.
    כהן
    נירה 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ?????? אתה הדבר הכי משעשע שקראתי
    סגור
  • 21.
    צודק צודק..
    תלקר 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החץה הפיכה
    סגור
  • 20.
    עלק אנשים יצאו לרחובות
    ישראל 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    יאיר אתה חי בסרט אם אתה באמת חושב שאנשים יצאו לרחובות.
    סגור
  • 19.
    לשים לב לקשר לקרנות הזרות
    מישהו 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מאחורי ההפיכה בעזרת המערכת המשפטית ,מערכת האכיפה ומפלגת התקשורת עומדים גופים בעלי עוצמה.הפחכה כסאת עולה ממון רב מופעלת כמבצע צבאי שבו מסונכרנים כל המערכות. כדי להגיע לראש הנחש יש לבצע מספר מהלכים.היום ברור שהגורם המרכזי בהפיכה הוא החלשת המדינה,מחיקת השגי מדינת ישראל בעשור האחרון והפיכת ישראל לגרורה חלשה ונחשלת שבה הפערים הם פערי העולם השלישי יחד עם מדינת כל אזרחיה והפיכת המדינה למדינה נשלטת במרחב הערבי. אחרי הניתוח הזה והקשר לכאורה לקרנות,קל להבין מיהו ראש הנחש.
    סגור
  • 18.
    הילדז לא מבין שהבב"ק פועל תחת פיקודו של ראש הממשלה?
    הבורר 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    5 3
    כך שמי שאחרא הוא נתניהו? (לפחות בתקופה המדוברת), אז לפי הגישה של הילדז, אם הוא לא ידע, זה חמור והם הוא ידע, אז הוא אדיוט
    סגור
  • 17.
    מי שאמור היה לעצור ולחקור את הפושעים הם אנשי תחת פיקודם
    מאיר 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 3
    כל המערכת של שילטון החוק בהרכבה ממנדלבליט, שי ניצן ורוני אלשיך הם שהפעילו את תוכנית הפלת הממשלה בראשות נתניהו וכל הכפופים להם היו המפעילים והפעילים של העבירות בידיעה מלאה שאלה גם אינן חוקיו. לא רק שאין לצפות שהם יפעלו לעצור ולחקור את מפעיליהם הרי יש בטחון מלא שההוראות מגבוה הן להשמיד ראיות ולתאם גירסאות. הדרך היחידה לעצור אותם היא בהפעלת כוח חיצוני שאין לו שום קשר עם אירגון הפשע הזה. ורק הדימיון יכול להיות הגבול לכוח זה.
    סגור
  • 16.
    תהיה חזק ותשמור על המשפחה.המטוטלת תתהפך (ל"ת)
    יה 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 15.
    זו פרשת ריגול מהחמורות שנעשו בעולם !!!!!
    ישראלי 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בצפון קוריאה נוהגים באזרחים בצורה הוגנת יותר.
    סגור
  • תעבור עם נתניהו לצפון קוריאה (ל"ת)
    לא יתגעגעו אליכם 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 14.
    האדם במומו שופט
    שלמה 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כל טענותיו והסברו מצוצים מהמחשבות איך הוא התנהג , ולכן הוא רדוף במחשבות רדיפה
    סגור
  • 13.
    אף אחד לא האזין לך יא כלומניק
    סיסטרון 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מי אחראי להאזנות על סער וגנץ ב-2019?
    סגור
  • 12.
    פרנויה
    ראובן 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    6 0
    פרנואיד מטומטם אתה לא הייתה ראש ממשלה, ומי שהיה לא הסתובב עם סמארטפון, כך שלא האזינו לו. אם אתה חושב שפרצו לך לטלפון, חפש מי פרץ לגנץ,אותו אחד פרץ גם לך.
    סגור
  • 11.
    לשמאלנים האפסים
    JO 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    3 5
    ריגול ובגידה במדינה זה מה שעשו המנהיגים הפשיסטים שלכם על מנת לבצע הפיכה ולהציב דחלילים בתפקיד ראש ממשלה וחלופי,אבל אתם שטופי מוח רלבים,מוכנים לשרוף את המדינה כי בקלפי לא הצלחתם
    סגור
  • 10.
    יאיר יאיר טרם הוכח שכל טענות כלכליסט נכונות..
    משה דורון 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    6 3
    לפיכך טענותיך, שאינן מסוייגות ב"לכאורה", המסתמכות על טענות של כלכליסט כאילו הנן עובדות, הנן ייחוס התנהלות עבריינית למי שהם בחזקת זכאים כל עוד לא הורשעו.
    סגור
  • 9.
    תשאל את אבא שלך מי פרץ לטלפון של גנץ.
    רינה 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מי בכלל פרץ לטלפון שלך ? את מי אתה מעניין בדיוק ??
    סגור
  • 8.
    נו מה - וודאי שהשב"כ ידע.
    משה 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וודאי שידעו. מההתחלה הבינו שזה יזום כ-"הפוך על הפוך". יזום כדי לבנות "תיק" שאפשר יהיה להפיל את זה על מי שיהיה "מטרה עתידית".
    סגור
  • 7.
    מכעיס ומעציב
    עין בוחנת 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    3 2
    השמאל מנרמל כל התנהגות פסולה, לא מתוך עיוורון, כי אם ביודעין. בשמאלמותר להסב נזק ולחתור תחת "האויב", מותר לאיים, להשתיק ולהסית. מותר להכפיש ולהשחיר פנים. אנשים, אל תהיו תמימים - תבינו איך המערכות האלו פועלות, תבחינו בסתימת הפיות. משפחת נתניהו שילמה מחיר כבד על אהבת המולדת.
    סגור
  • 6.
    *כש*פרצו! לא *ש*פרצו!
    עצוב 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בן של ראש ממשלה לשעבר, שגדל עם כפית של זהב בפה ולא יודע להתנסח.
    סגור
  • 5.
    סתום כבר יא אפס מאופס. איך כולם קוראים לך ילד….
    לא קורא יותר אייס 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    28 17
    כקורא קבוע שלכם. אפסיק להיכנס לאתרכם עד שהילד… יפסיק לכתוב פה. אפס מאופס שלא עשה כלום בחייו. מה הוא הביא לעולם? מה נותן לכם לתת לו פתחון פה. חבל ומיותר. כי אתם עיתון טוב. בלעדיו
    סגור
  • שווה אפס
    אפס ועוד אפס 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 7
    טוב מאוד אל תחזור, ושתשבר לך המקלדת יא אפס!
    סגור
  • נו שוין
    סתם אדם 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אז אל תקרא. בשבילך יש אמנון אברמוביץ'
    סגור
  • תחזור לקרוא הארץ ושיהנדסו לך את המוח שאין לך אפס מאופס (ל"ת)
    ממממ 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 4.
    בינתיים לא הוכח שפרצו לך, לאחיך ולרוב האחרים
    רם שרון 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    32 18
    כרגע כל הסיפור הזה של כלכליסט נראה מנופח ב-10 רמות מהמציאות. היתה פריצה לפילבר (לאחר צו) והיה נסיון לפרוץ לאיריס אלוביץ (שכשל). לגבי כל השאר, כרגע נראה ששום דבר לא קרה ושהפרסומים היו לא נכונים או מאד מוגזמים. קח נשימה עמוקה והמתן לתוצרי הבדיקה לפני שאתה יוצא במסע האשמות, השמצות או מסקנות מרחיקות לכת. זה לא מוציא אותך טוב ואיך נגיד? אתה גם ככה לא כוכב גדול בתחום האמינות.
    סגור
  • רם שרון לגנות דביל יהיה זה דרגות
    צורי 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 6
    רבות ממי שאתה צואה שמאלני
    סגור
  • שווה אפס
    אפס ועוד אפס 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אם נראה שזה מנופח שמדינה מרגלת אחריה אזרחיה, עזוב לרגע תהשלכות של ריגול אחרי ראש ממשלה בצד, מחר עוד תצדיק תלייה של אנשים ברחוב כי הם התנגדו למשטר, אתה חביב מה קרוי בשפת המקרובים אידיוט שימושי, מאחל לטוס לצפון קוריאה שם תוכל להלל את המשטר ואפילו לקבל תמריץ על כך.
    סגור
  • 3.
    מקווה
    אילן 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    15 20
    שהימין יחזור במהרה לשלטון, אבל הפעם יממש את החובה לשלוט בלי התחשבות בצבועי השמאל ובערוצי אלג'זירה
    סגור
  • 2.
    כשהלכת 'להשתחרר' בפוסיקט... לא חשבת שתיסחט על רקע מיני?
    שמשון גרנות 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    35 17
    נראה שבטחון ופרטיות לא ממש עניינו אותך אז, לא? העיקר קצת בשר טרי?
    סגור
  • שמשון הדביל אתה לכל היותר
    צורי 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 8
    ערימת צואה שמאלני נחות
    סגור
  • שווה אפס
    אפס ועוד אפס 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ספר את זה לשר המשפטים שלך אידיוט.
    סגור
  • 1.
    יאיר, מאיפה יש לך יותר ממיליון ש"ח בחשבונות הבנק?
    ארנון בר 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    52 15
    בגלובס פורסם כי "בחשבון עו"ש אחד מונחים למעלה מ-100 אלף שקל; בחשבון עו"ש נוסף באותו סניף עוד למעלה מחצי מיליון שקל; בחשבון שלישי כ-80 אלף שקל; ובפיקדונותיו באותו סניף כ-350 אלף שקל". יאיר, מאיפה הכסף? הרי היסטוריית התעסוקה שלך ידועה. האם סכום העתק הזה הושג בדרכים כשרות? אם כן, כיצד? אתה חייב לפרט אם אינך רוצה להסתובב עם עננת חשד. בנוסף, טענת במסגרת התביעה של אבי אלקלעי כי 250 אלף השקלים, בתוספת 30 אלף שקל ההוצאות, הם "סכום אדיר לכל הדעות אשר אינו בידי ואין באפשרותי להשיגו". לאור מה שפורסם, האם שיקרת לבית המשפט? האם אתה יודע מה דינו של מי שנותן עדות שקר? האם אתה סבור שעניין זה יגיע לחקירת משטרה ובסופו של דבר, לפיתחו של היועמ"ש? אשמח לשמוע תגובה מפורטת וכנה לדברים הללו במקום המגילות המשמימות שאתה מפרסם כאן מדי שבוע ושאינן מעניינות איש.
    סגור
  • ארנון עליך ודומיך חובר השיר זבל זבל לך מכורתי (ל"ת)
    7890 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 9
    סגור
  • אפס
    אפס שווה 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 5
    ועוד דבר יא חתיכת אפס. העובדה נכונה או לא שיש לו כמה מאות אלפי שקלים, לא מעיד על שום דבר. אבל העובדה שאתה מתייחס לכך מוכיחה ת'טענה שלי שאתה חתיכת אפס, ואל תדאג אם לא הצלחת לצבור לעצמך או למשפחתך סכומים כאלה תחת עשרות שנות שלטון "האב" היה סמוך ובטוח שלא תגיע לסכומים כאלה בחודשים הקרובים תחת שלטון "מגיני הדמוקרטיה" שלך. אידיוט
    סגור
  • שווה אפס
    אפס ועוד אפס 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 4
    לא יודע כל שהעניין באמת לא ענייני, אבל לבוא ולאיים בעדות שקר בבית המשפט? אחרי מה שאנו רואים עושה התביעה במשפטי נתניהו? אתה אדוני המרוהט חתיכת צבוע מה שנאה ויאה לך ומשרת תאג'נדה המזוהמת שלך סבבה,אתה השמאלני הדוחה בהתגלמותו מאחל לך לקבל הטבת מס שתואלץ להחזיר אחרי שנים רבות על ידי ה(צ) אותו כל כך מעריץ.
    סגור
  • שיתן הצהרת הון (ל"ת)
    שלמה 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור