טלוויזיה

יעקב ברדוגו בג'וב חדש: תכנית חדשה בערוץ 14

אחרי שבגלי צה"ל הודיעו על שינויים בלוח השידורים לפיהם יעקב ברדוגו הודח מלוח השידורים, בערוץ "עכשיו 14" הודיעו על שינויים גם כן וחשפו למעשה את היעד הבא של הפרשן הפוליטי
מערכת ice |  8
יעקב ברדוגו זרד וריקלין (צילום צילום מסך ערוץ 14)
ערוץ "עכשיו 14" מודיע היום (חמישי) על שינויים בלוח השידורים של הערוץ וחושף למעשה את הג'וב החדש של הפובליציסט יעקב ברדוגו, לאחר ההודעה על עזיבתו מגלי צה"ל.
לפי הודעת ערוץ 14, לאחר חודשים וחצי של הרצה, הוחלט להעביר את מהדורת החדשות המשודרת בשעה 19:30 לשעה 19:55. המהדורה תשאר באורך 35 דקות. בשעה 19:30 תשודר תכנית חדשה לפני הכותרות בהגשת יעקב ברדוגו, התכנית תתמקד בפרשנות פוליטית, משפטית וכלכלית של אירועי היום. התכנית תשודר בימי ראשון עד חמישי ותעלה לאוויר בתחילת חודש מרץ.
כזכור, לפני זמן קצר יצאה הודעת גלי צה"ל, תוכנית "חמש בערב" שהגיש יחד עם ירון וילנסקי, תעבור לפורמט של יומן חדשות לסיכום אירועי היום, בהובלת וילנסקי בלבד ותעמיד במרכז את התוצר העיתונאי של כתבי מחלקת החדשות של גלי צה"ל.
 
בנימוק גל"צ צויין בעניין המהלך כי, בהתאם לקו העריכתי של מ"מ מפקדת גלי צה"ל והעורכת הראשית, גלית אלטשטיין, לייצר הפרדה ברורה בין חדשות לפובליציסטיקה, ובהתאם למדיניותה להרחיב משמעותית את הסיקור של כתבי מערכת החדשות של גלי צה"ל בנושאים אזרחיים, כלכליים, חברתיים, צבאיים וביטחוניים, התכנית וילנסקי את ברדוגו תבוטל.
במקומה ישודר בין השעות 17:00 ל-18:00 יומן חדשות לסיכום אירועי היום, שבמסגרתו, תורחב משמעותית הבמה שתוענק לתוצרי מערכת החדשות של גלי צה"ל: חשיפות, דיווחים, סקירות ופרשנות של כתבי המערכת, תוך מתן בולטות לנושאים האמורים. השדרן והפובליציסט יעקב ברדוגו ימשיך להגיש את התכנית "מחשבות בע"מ", כמו כן הוצעה לו האפשרות להשתלב ברצועה פובליציסטית נוספת בגלי צה"ל. הפרשן קובי סודרי יוסיף להשתלב מעת לעת בתכניות שונות בגלי צה"ל.
מ"מ מפקדת גלי צה"ל, גלית אלטשטיין: "בחודשים האחרונים עברה גלי צה"ל תחת פיקודי שינויים משמעותיים במטרה לאפשר למחלקת החדשות כר פעולה עיתונאי מקצועי וממלכתי, כיאה למערכת חדשות מובילה בשידור ציבורי. הפורמט של יומן חדשות הערב בהגשתו של ירון וילנסקי יעמיד במרכז את התוצר העיתונאי של כתבי מחלקת החדשות של גלי צה"ל, תוך מתן בולטות לסיקור חדשותי של נושאים חברתיים, אזרחיים, כלכליים, צבאיים ובטחוניים, והתפר שבינם לבין כלל החברה בישראל".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    יעקוב ברדוגו
    זואי 06/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראיתי אותך 5 ד' בערוץ 14. כי אי אפשר לראות שניה יותר. אתה יעקוב ברדוגו משעמם עד מוות. מאבד את עצמך לדעת. איש אפור קשקשן. בשקל. בדיוק כמו ינון מגל. ערוץ 14 ערוץ של קשקשנים כול אלה שנפלו מערוצים אחרים הגיעו לערוץ 14. חחחח
    סגור
  • 6.
    כמה לא מפתיע
    גל 02/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    העיקר מתבכיין אכלו לי שתו לי.
    סגור
  • פריבילג מזרחי
    אא 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקבל פנסיה ענקית ממפעל הפיס בזכות היותו ישראל השנייה
    סגור
  • 5.
    ההגמוניה היתה צריכה להגביל גם את היותך שופר
    Hr 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הלוואי והייתה עושה זאת בהצלחה ולא היינו שומעים את דברי ההבל השכם והערב
    סגור
  • 4.
    מה זה ערוץ 14 , מי צופה בו בכלל (ל"ת)
    אבי 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 3.
    ערוץ 14 - המתנ״ס של ביבי
    Victory 02/2022/11
    הגב לתגובה זו
    4 3
    רייטינג עלוב. שידורים מגוכחים. ברדוגו בהחלט יכול להשתלב.
    סגור
  • 2.
    מגלים אותו לגטו המצורעים הנטוש. מעולה (ל"ת)
    ססי 02/2022/10
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • 1.
    אי המצורעים 14 הוא בדיוק המקום הטבעי עבורו
    תפוז אורגני 02/2022/10
    הגב לתגובה זו
    10 5
    וגם הרייטינג של הערוץ, שמשיג 2%-0% מקרין נאמנה רמת האמון שהציבור רוחש לו.
    סגור