תקשורת ומדיה

גיא לרר נחשף: "יש לנו הרבה להפסיד כתכנית טלוויזיה"

המגיש של 'הצינור' סיכם את ערב המחאה שהוציא אלפי ישראלים להפגין בכיכר הבימה: "שילוב של כעס וטוהר ועלבון ובהיעדר ברירה אחרת גם שמחה וריקוד. זה האירוע הכי מיוחד שארגנו עד היום, היה מי שבחר להבליט את הזהות הביביסטית או האנטי ביביסטית של מצולם כזה או אחר בארוע. לא נתקדם?"
מערכת ice |  6
גיא לרר (צילום פלאש 90/יונתן סינדל)
ערב המחאה שארגנו אמש (רביעי) בתכנית הצינור של רשת 13 ובראשם העיתונאי אמיר שואן והמגיש גיא לרר, הצליח להביא לכיכר הבימה אלפי מפגינים שהביעו סולידריות נגד יוקר המחיה בישראל. לרר עצמו בחר להודות לכל מי שלקח חלק בציוצים מרגשים במיוחד.
"איזו התפרצות אנרגטית מטורפת זו הייתה. שילוב של כעס וטוהר ועלבון ובהיעדר ברירה אחרת גם שמחה וריקוד. זה האירוע הכי מיוחד שארגנו עד היום. ביומיים התראה, באמצע שבוע, בחורף, בגרוש, ועם מיליון אינטרסנטים שמנסים לחבל - ועדיין אלפי צעירים בחוץ מנופפים בדגלים, כותבים סיסמאות על שלטים. מדפיסים אלפי מדבקות בבית הדפוס המשפחתי בעוטף עזה ומגיעים בתחבורה ציבורית. אלו הסיפורים".
 
"וכולם מבקשים בלהט: עוד מהקצת ניסיון שיש לנו, ובהערכה זהירה, אנחנו חושבים שהזעם והאנרגיה האלו יוכלו להביא באביב בקלות המונים לרחובות על בסיס שבועי. לתשומת לב הממשלה. פתרונות שאינם ארוכי טווח כמו: ועדת ריכוזיות, הגבלה אמיתית של כוחם של מונופולים, פתיחת יבוא מקביל - לא יועילו להרגעת הכיס לעניות דעתי ויש עניין אחד שאני קצת מאוכזב ממנו. היה לנו רצון גדול להראות שלפחות בנושא הזה אפשר לייצר התקבצות עממית ללא שבטיות פוליטית".
 
"עד אתמול הצלחנו בזה שיתפו ועזרו לנו פעילים חברתיים כמו ברק כהן ואור-לי ברלב, ומצד שני מי שקידם בלהט את מארזי המחאה הוא הצל, שאפילו הגיע והביע הזדהות בזמן שעל הבמה נואמת כרמן אלמקייס, עם עבר במרצ. חברו אלינו תקשורת עצמאית כמו המקום הכי חם מצד אחד, ומצד שני שותפות אמת וסיוע לוגיסטי עם אשל חב״ד אלא שבמקום לראות את היופי שבחיבור, במקום להדגיש את הפחד שזה מייצר למעלה, אצל אלו שהיו מעדיפים שנתכתש, היה מי שבחר להבליט את הזהות הביביסטית או האנטי ביביסטית של מצולם כזה או אחר בארוע. לא נתקדם?".
לסיום הוסיף: "אני מאוכזב אבל מאמין שהקולות האלו הם שוליים לעומת אלו שכן ימצאו בחיבור הזה תקווה אני מאמין, יודע, ורואה על פי התגובות שאתם יודעים שכוונתנו טהורה ומניעים אותנו רק הכאב והעלבון של אחינו תחת המגף של יוקר המחיה. יש לנו הרבה מה להפסיד כתכנית טלוויזיה קטנה שיצאה לשדה מוקשים גדול ומאיים, נפסיד את זה בשמחה כי נרוויח הרבה דברים אחרים. ובקיצור: נתראה בקרוב"
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    הלוואי שתרוץ לפוליטיקה
    A.b 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנה של מפלגה גיא ובאחריות אתה רץ קדימה . בחר את האנשים הנכונים והמוכשרים, בנה לנו כלכלה נורמלית ויציבה. ואת שאר הבעיות ...אני בטוח שגם להן תמצא פתרון . אתה אדם מיוחד שנאבק עבור עמו . ישר כח!!!
    סגור
  • 5.
    כל הכבוד לרר
    יואב גז 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מילים כדורבנות
    סגור
  • 4.
    כל הכבוד!
    שרון 02/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גיא, אותי הצלחת לרגש. ישר כוח לך ולשותפיך ליוזמה. מתי נלמד להשפיע באמת על החלטות השלטון? מחזקת אותך.
    סגור
  • 3.
    צודק יחד כולם שמאל ימין ומכל הדתות לעצור במדרון החלקלק
    דוד 02/2022/18
    הגב לתגובה זו
    11 0
    הזה את בריחת הילדים שלנו מהמדינה הטובה הזו שהופכת להיות מדינה לעשירים בלבד!!! מה קורה פה כולם רובוטים? בהפגנה כזו צריכים להיות מאות אלפים ולא חשוב מאיזה צד אנחנו. בואו נציל את המדינה
    סגור
  • 2.
    מחפד תשומת לב
    לקר בדיחה עצובה 02/2022/18
    הגב לתגובה זו
    3 13
    תכנית פח
    סגור
  • 1.
    אין כמוך גיא לרר,אתה צדיק,אתה בן אדם מדהים. (ל"ת)
    ימין שמאל,כולנו יחד 02/2022/18
    הגב לתגובה זו
    19 1
    סגור