מינויים

יגאל שילון חוזר לטלוויזיה: זו התכנית שיקבל ברשת 13

המגיש הוותיק של 'פספוסים' לשעבר שנחשף לאחרונה בסרט התיעודי של ארז טל בקשת 12, בדרך לערוץ המתחרה שם ינחה תכנית ראיונות חדשה
מערכת ice |  5
יגאל שילון (צילום יוסי זליגר פלאש 90)
יגאל שילון בדרך חזרה למסך ולקאמבק מרגש ביותר? על פי דיווח של ערן סויסה היום (שלישי) מגיש הטלוויזיה הוותיק, שחשף לאחרונה את הנכות שלו ומצבו הבריאותי, בדרך לתוכנית ראיונות חדשה ברשת 13.
אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, שילון יקבל את הזכות להוביל תוכנית אירוח חדשה במהלכה יארח, בין היתר, מרואיינים שהשתתפו ב״פספוסים״ ויעשה זאת באופן שהביא אותו בעבר לפסגת טבלאות הרייטינג.
 
כזכור, שילון נחשף לאחרונה בדוקו שיצר ארז טל 'לאן נעלם יגאל שילון?' ששודרה בקשת 12 ושם תואר מצבו הבריאותי בשנתיים האחרונות בעקבות נפילה שחווה בביתו והביאה לכך שהוא מרותק לכסא גלגלים ממונע.
בסרט נחשף כי: "כבר שנתיים, מי שהיה במאי, עורך ומנחה מהגדולים בטלוויזיה, אמן משחקי המילים ומלך המתיחות, הפסיק להחזיר טלפונים ולא נראה בשום מקום. באוגוסט 2019 מעד שילון בביתו, נפל על הרצפה וסבל מפגיעת ראש קשה שגרמה לו לשיתוק מסיבי, אובדן כליל של התנועה בגוף - מאז הוא החליט להסתתר. סביבתו הקרובה שמרה בקנאות על הפרטיות ועל הסוד שלו, והקדישה את כל כולה להחלמה ושיקום".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    טוב שאין לי יותר את ערוצי הזבל 11 12 13 (ל"ת)
    אימא 02/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    אחד האנשים הדוחים, נרקיסיסט וגס רוח.
    אחת 02/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 4
    צפיתי בראיון שלו עם ארז טל, האיש תעב ניראות ונראה ששום צניעות לא חדרה אליו גם אחרי מה שקרה לו. נגעלתי וחתכתי אחרי רבע שעה.
    סגור
  • 3.
    גם ככה אני לא צופה בערוץ המוזר הזה (ל"ת)
    שימי 02/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    בהצלחה
    שירה 02/2022/16
    הגב לתגובה זו
    2 4
    איזה כיףףף. בהצלחה. מחכים לתוכנית..
    סגור
  • 1.
    הכול מתוכנן, כולל הסרט ששודר
    ציניקן 02/2022/16
    הגב לתגובה זו
    7 0
    הכנת דעת קהל מצויינת של חבורת התקשורת הבלעדית, שממשיכה להאכיל אותנו במה שמכניס להם כסף ולנו מכניסים משהו אחר. הנפוטיזם בהתגלמותו. צר לי על מה שעבר על יגאל שילון, אבל אני לא צופה בזבל הטלוויזיוני העכשווי.
    סגור