תקשורת ומדיה

עורך וואלה! ברנז'ה תוקף: "פיון ביביסט, דמגוג", "תחזור לנישה"

דוד ורטהיים יצא למלחמה נגד גלעד צויק: "אתה אלים, אדם שהרקע המקצועי שלו הוא עבודה בשלושה כלי תקשורת שקמו עבור אדם אחד", שענה לו: "אני חושב שלומר על מישהו שהוא "אלים" ללא כל ראייה זה חמור, אבל כנראה זה בגלל שלא נוצקתי מהחומר של כתב ב'וואלה ברנז'ה'"
מערכת ice |  1
דוד ורטהיים (צילום יחצ)
לאחר שדוד ורטהיים, עורך וואלה! ברנז'ה כתב: "אותו מקום, אותה שעה: הפגנת לרר אתמול מול ההפגנה נגד הפרקליטות היום. להבא ממליץ על כיכר מילאנו. שם ייראה עמוס" כשהשווה בין ההפגנה שארגן בנימין נתניהו נגד הפרקליטות להפגנת הצינור נגד יוקר המחייה, עיתונאי ישראל היום גלעד צויק החל בעימות חריף עימו בטוויטר.
צוויק כתב: "השנה בתחילתה, אך יש לנו כבר מועמד לציוץ המביך של 2022 אפשר לתעב את נתניהו עד מאדים ובחזרה, אבל ללגלג על נתניהו שאין לו תמיכה ציבורית, בזמן שיש לו יותר מ-30 מנדטים בכיס, זה כמו לומר שזה "נפלא" לבנט שהוא בקושי עובר את אחוז החסימה והרי אין סיכוי שמישהו יגיד משפט כ"כ מטומטם, נכון?".
 
ורטהיים ענה: "לוגיקה של פיון ביביסט דמגוג ואלים: לקחת ציוץ על כמות האנשים שהגיעו להפגנה ולעוות כאילו טענתי שלנתניהו אין תמיכה ציבורית. לפחות אתה מודה שההפגנה הייתה עבור ביבי ולא מחרטט כמו השאר על ״מערכת המשפט״.
צויק לעג לכך והוסיף: "נניח לשמות התואר על הפיון הביביסט, לא מרשים יתר על המידה כשזה מגיע מרכילאי נתמקד רק במה שלכאורה ניתן להוכיח - היכן אדוני זיהה דבר מה "אלים" בציוץ שלי?.
ורטהיים השיב: "מעניין. אדם שהרקע המקצועי שלו הוא עבודה בשלושה כלי תקשורת שקמו עבור אדם אחד, הולך להפגנה שהוא עצמו מודה שהייתה עבור אותו אדם, ומגן על מספר המשתתפים בה כאילו פרנסתו תלויה בזה. כפרה, תחזור לנישה. אתה לא מעניין. אל תקשיב למה שאומרים לך 4 הצופים שעושים כאן רעש. גם הם תלויים בזה כמוך".
 
צויק המשיך: "בכל בליל המילים חסר החשיבות שירקת פה לא מצאתי נימוק מניח את הדעת לכך שכינית אותי 'אלים' אתה רוצה להתאוורר קצת, לדווח על עזיבה דרמטית של עורך בידיעות חדרה ולחזור אלינו בכוחות מחודשים עם הסברים מתפתלים מעודכנים?".
ורטהיים תקף: "חס ושלום. שבת היום. אני רוצה לנוח כדי שיהיו לי כוחות לעשות פולו-אפ על ״דסק התחקירים״ של ערוץ ״עכשיו 14״. מי יודע איזה רעפים לא תקינים הותקנו בבית של אסתר חיות ואיך נדע מה חושבת טל גלבוע", צויק עקץ: "בקיצור אין לך תשובה. סתם זרקת "אלים" כי זה צלצל לך טוב באוזן. טוב לדעת שגם אתה לא לוקח את עצמך ברצינות. כך ראוי".
 
ורטהיים המשיך: "בזה אנחנו מסכימים. מתרחק מאנשים שלוקחים את עצמם יותר מדי ברצינות. לרוב הן מגיעים עם מגלומניה, חוסר חן ובוחן מציאות לקוי", צויק כתב לו: "אני חושב שלומר על מישהו שהוא "אלים" ללא כל ראייה זה חמור, אבל כנראה זה בגלל שלא נוצקתי מהחומר של כתב ב'וואלה ברנז'ה'".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי זה וורטהיים ? עוד שמוק חדש ?... (ל"ת)
    מי זה וורטהיים ? 02/2022/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור