תקשורת ומדיה

גידי גוב מחזיר לסטטיק: מה חשב על העקיצה בפרסומת?

הפרזנטור הוותיק של בזק שקיבל קמפיין חדש עם כוכבי קופה ראשית, התייחס לשיר של פרטנר והכוכב הצעיר שהזכיר אותו: "חלק חשבו שזו פרסומת הפוך על הפוך, שנעשה כאן משהו מתוחכם. לי זה פשוט מחמיא"
מערכת ice | 
אנטולי (דניאל סטיופין), גידי גוב וניסים (יניב סוויסה) (צילום אדלר חומסקי)
גידי גוב קיבל חוזה פרזנטור חדש עם בזק כשהפעם הוא מככב בו לצד הכוכבים של הסדרה קופה ראשית. על סט הצילומים לפרסומת החדשה שצילמו יחד עם הזמר הוותיק, הוא התפנה לענות על השאלות והתייחס בין היתר לחיבתו לסדרה של כאן 11 ואיך לא? העקיצה של סטטיק בפרסומת של המתחרה פרטנר.
תחילה סיפר בראיון ל-N12 על ההידבקות שלו בקורונה: "גיליתי את זה במקרה, בבדיקת אנטיגן, בכלל, כל בדיקות האנטיגן בתקופה הזו הפכו להיות כמו תחביב. הייתי אמור להופיע, להגיע לצילומים. אני מודה שברגע שאתה מקבל את זה יש איזה רגע כזה מוזר. במשך שנתיים חמקתי מזה, ופתאום זה הגיע. לא הרגשתי כלום, לא היה לי שום דבר".
 
כיצד הרגיש כאשר סטטיק עקץ אותו בפרסומת המדוברת של פרטנר: "אני אומר שזה היה שווה עקיצה. זה החמיא לי. חלק חשבו שזו פרסומת הפוך על הפוך, שנעשה כאן משהו מתוחכם. לי זה פשוט מחמיא". 
חיבתו לסדרה קופה ראשית: "פגשתי הרבה מאוד אנשים לאורך ההיסטוריה עם בזק - עומר אדם, נועה קירל, אגם בוחבוט, נסענו לרוסיה עם הצבא האדום, צילמנו בקייב שכעת בצרות ועכשיו אני עם קופה ראשית. אני מת עליהם מהרגע שהם עלו ואני מכיר שם את כולם. כששמעתי שהם באים זה היה מדהים, התרגשתי, זה כמו שמעריץ שרוף יראה את כל החבר'ה של סיינפלד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה