תקשורת ומדיה

ג'ודי ניר מוזס בדרך לפוליטיקה? "רוצה לעשות פה מהפך"

שדרנית הרדיו הביעה את מחאתה על יוקר המחייה בתכנית הבוקר ב-103FM וגם סיפקה ציטוט מעניין הנוגע לעתידה: "בא לי להיכנס לפוליטיקה רק כדי לעשות פה טיפול מהשורש, לעשות מהפכה". וגם - ביקורת על העבודה ומרצ: "אני לא מבינה, המצביעים שלהם מיליונרים?"
מערכת ice |  2
ג'ודי ניר מוזס (צילום פייסבוק/ ג'ודי ניר מוזס)
כמדי יום שישי, גם הבוקר (שישי) סיכמה ג'ודי ניר מוזס את אירועי השבוע החולף בתכנית הבוקר שלה ב-103FM. הפעם, המגישה דיברה בעיקר על המחירים הממאירים בשוק, כאשר היא תוקפת את מרץ והעבודה, אך בעיקר מספקת ציטוט מעניין מאשר לרצון שלה להיכנס לעולם הפוליטי.
"הסיבה היחידה שבא לי להיכנס לפוליטיקה זה לעשות איזה טיפול שורש, לעשות מהפכה" אמרה ג'ודי, "יש לנו קרקעות שבמקום לתת אותם לזוגות צעירים במחירים נוחים, עד שאתה מקבל אישור לבנות, עוד ועדה ועוד ועדה. למה אנחנו צריכים להיות במקום כל כך גבוה בכל המדדים של יוקר המחייה?".
 
ג'ודי המשיכה בביקורת כנגד מפלגות מרצ והעבודה: אביגדור ליברמן הבולדוזר הזה ושר החלקאות עודד פורר, רוצים להוריד את מחירי הפירות והירקות, שאנשים יוכלו לקנות פירות וירקות במחירים סבירים, ורוצים לפרק על זה את הממשלה. אני לא מבינה את מצביעי מרצ והעבודה, המצביעים שלכם מיליונרים?".
כזכור, דבריה של ג'ודי נאמרים בהקשר לרפורמה עליה הכריזו ביום השלישי האחרון שר האוצר ושר החקלאות, שחתמו על צו שכולל ביטול מיידי של המכס על מגוון רחב של פירות וירקות, כאשר יתר המכסים על פירות וירקות, קפואים, טריים ומשומרים, יופחתו באופן הדרגתי על פני חמש שנים, בהחלטה שגררה זעם רב בקרב החלקאים ועוררה בין היתר גם מחלוקות גדולות בממשלה. 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תעשי מהפכה בבית בבקשה.
    אסי 03/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא זקוקים לך. ברמה של פנינה רוזנבלום. נולדה עם כפית עיתון בפה. עדיחן לא מאפשר לך להגיע למקומות שאינך מתאימה להם.
    סגור
  • 1.
    המושחתת בתיק 4000 !!! (ל"ת)
    אסף 03/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור