תקשורת ומדיה

פחדתם מהפקקים? על פי הנתונים הרבה נשארו בבתים

חברת פלאפון מדווחת כי על פי נתוני אפליקציית הניווט וויזז שבידה, חלה ירידה דרסטית בהשוואה לשבוע שעבר, שנבעה מהחשש של האנשים לצאת לכבישים לנוכח הלוויתו של הרב קנייבסקי זצ"ל, כאשר יותר אנשים יצאו בשעה מוקדמת וחסכו את הפקקים. וגם: הנתונים מהתחבורה הציבורית והעליה באפליקציות פגישות הווידאו
מערכת ice | 
הנתיב המהיר (צילום יוסי זליגר / פלאש 90)
עפ"י נתוני חברת פלאפון הציבור נשאר בבית בעקבות הלוויה של הרב קנייבסקי, ומי שכבר יצא מהבית הקדים לעשות זאת, זאת במטרה לא להיקלע לפקקים הענק שהיו אמורים להיווצר בעקבות סגירת כביש 4 והצפי למיליון אנשים שיגיעו להלוויה, אלא שבפועל, הכבישים היו די ריקים. 
גם הנתונים מראים שזה היה יום ראשון רגוע למדי בכבישים. בין השעה 06:00-07:00 נרשמה עלייה של 22% בשימוש בוויז והחל מהשעה 07:00 ועד השעה 12:00 חלה ירידה של כ-8% בשימוש באפליקציה, זאת לעומת יום ראשון שעבר באותן השעות.
באפליקציית התחבורה הציבורית 'Moovit' נרשמה בין השעות 06:00-12:00 ירידה של כ-33% לעומת יום ראשון שעבר. האפליקציות Zoom ו-Teams המשמשות לפגישות וידאו זכו לעליות נאות בין השעות 09:00-12:00: 23% עלייה בשימוש ב-Zoom ו-14% עלייה בשימוש ב-Teams.
כזכור, משטרת ישראל ביקשה מכל מי שיכול להימנע מלעלות על הכביש לעשות זאת, כאשר גם משרד התקשורת הוציא הודעה בה קראה למשתמשים לא לבצע שימוש יתר בפלאפונים הניידים לנוכח העומס שנוצר על הרשת בשעות ההלוויה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה