תקשורת ומדיה

ינון מגל ואופנהיימר בעימות סוער על הפיגוע בבאר שבע

לאחר שבן כספית נטש את השידור אתמול, ברדיו 103 ממשיכים עם יריב אופנהיימר כמגיש לצדו של ינון מגל, כאשר על הפרק הפיגוע המזעזע אתמול בבאר שבע: "יש לכם בשמאל טיפת מודעות עצמית?"
מערכת ice |  3
יריב אופנהיימר וינון מגל (צילום 103FM)
בן כספית וינון מגל עדיין בעיצומו של לכאורה משבר קיומי ביחסים הרדיופוניים שלהם עם הנטישה החוזרת של בן כספית, במיוחד אתמול (שלישי) לאחר הנטישה המוקדמת ביותר בתולדות התכנית - תוך כמה דקות בלבד התעמת המגיש עם מגל ועזב את השידור.
מגל ממשיך גם הבוקר עם המגיש החלופי יריב אופנהיימר, פעיל השמאל. בתכנית הבוקר הם דיברו על הפיגוע אמש בבאר שבע, מה שהתחיל כקונצנזוס הביא לעימות חזיתי בין השניים. השיח התפצל תוך רגע לקיטוב האידאולוגי בין שניהם.
 
מגל שאל את אופנהיימר איך ייתכן שהמחבל הגיע מחורה, עם תעודת זהות כחולה, תושב ישראל. אופנהיימר השיב מתוך אוטומט שהכול בגלל הכיבוש ואמר שתמיד יישארו שוליים של קיצוניים פנאטיים שהדת משבשת את דעתם.
לדעת אופנהיימר תגובת הנגד נגד הכיבוש אינה יכולה להכשיר פיגועים אלימים מהסוג הזה.
מגל התקומם שאופנהיימר מנסה להקטין את הסיפור בכך שלכאורה מדובר במפגע בודד. העימות הלך והסלים כאשר אופנהיימר "עקץ" את ינון והתחיל להגיד שאם רוצים באמת לעזור לנגב, ולא רק לגזור קופונים ולייקים כפי שמגל עושה, אך כאן המגיש עצר אותו והשיב לו בציניות: שהוא מצטער שהוא מקבל לייקים ואופנהיימר לא מצליח.
המגיש המשיך להטיח באופנהיימר ש"אין קליינטים לסחורה שאתה מוכר, זאת סחורה של שנות התשעים". אופנהיימר אמר שהמצב כרגע הוא שמגל באופוזיציה אבל מגל מיד אמר ש"אני באופוזיציה בגלל שאנשים כמוני בגדו בערכים שלהם והלכו איתכם".
העימות ביניהם צבר תאוצה כאשר מגיש הפטריוטים האשים את אופנהיימר שהוא חי במציאות וירטואלית: "אתה רואה מה קורה בנגב, כשהערבים מסתובבים עם הנשק שלהם? אתה רואה איך הם מתנהגים בכבישים?". אופנהיימר השיב שמליציות בנגב לא עוזרות למצב הפוליטי: "ינון מגל, אתה לא עוזר. גם לא כהניסטים שמייצרים עוד דלק ועוד שנאה". מגל התקומם על השמאל שהביא לכאן את אסון אוסלו ודיבר בגנות ההתנתקות: "ועוד אני מחריף את הסיטואציה? יש לכם טיפת מודעות עצמית?" .

בן כספית נוטש שידור. מן הארכיון. צילום מסך
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בן כספית
    אא 04/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בן כספית חזיר תומך טרור מונע מכסף שמקבל מהאחים המוסלמים , מונע משנאת יהודים , הקקי של בן גביר עדיף מימך ומהמשפחה הרקובה שלך , עמלקי שונא ישראל , תשדך לבנות שלך בודאים ותבין פשיסט מטומטם
    סגור
  • 2.
    "באג 2000"-לא במחשב-אלא שמאל הזוי גלותי מנותק מהמציאות! (ל"ת)
    איתן 03/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בלי בן כספית התכנית על הפנים- משעממת (ל"ת)
    מיקו 03/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור