תקשורת ומדיה

"לא מאמין שאתה שר": בר לב חוטף אש בעקבות בדיחה גרועה

אחרי שהתבלבל בהלווית אחד הנרצחים מהפיגוע בבאר שבע, השר לביטחון פנים הפגין "הומור עצמי" כשצייץ על סיכול הברחת הנשקים בצפון: "לא נשקוט עד שהמחבלים ייכנסו לכלא" עם אמוג'י קורץ, וחטף "מקלחת" ברשתות, עמית סגל: "בצה"ל היו קוראים לזה 'הומור מקצר שירות'"
מערכת ice |  4
עמר בר לב (צילום רועי כץ)
עמר בר לב ממשיך לספוג אש מכל הכיוונים. אחרי ש"התבלבל" בהלוויתו של אחד הנרצחים מהפיגוע באר שבע כשאמר "לא נשקוט עד שנשים את המחבל בכלא", הערב (חמישי) השר לביטחון פנים ראה לנכון להתבדח על חשבון הפדיחה האישית שלו, עם ציוץ שעורר סערה גדולה. 
בר לב פרסם בחשבון הטוויטר שלו תמונה של הנשקים שנתפסו בהברחת הנשקים שסוכלה בצפון היום וכתב: "הברחת הנשקים הגדולה בהסטוריה מגבול לבנון - סוכלה! כל הכבוד למחוז צפון על תפיסת 61 נשקים וסמים בשווי 3.5 מיליון שקלים על ידי שלושה מבריחים מטובא זנגריה. לא נשקוט עד שלא נשים את המבריחים בכלא ונעמיד אותם לדין..", כשלאחר המשפט האחרון, הוסיף סמיילי קורץ. 
 
הציוץ של בר לב לא התקבל ברוח טובה על ידי פוליטיקאים ואנשי תקשורת. ח"כ בצלאל סמוטריץ' כתב: "לא, זה פשוט לא יאמן. ארבעה אנשים נרצחו בפיגוע נורא, ביזית אותם בזלזול וחוסר תשומת לב, ועכשיו אתה עושה מזה בדיחה. זה לא מצחיק עמר. אתה לא כשיר. לך".
גם אריה ארליך, מגיש כאן רשת ב' כתב: ה'הדאחקה' שעמר בר לב עושה בסיוע אימוג'י קורץ - חמור יותר מהפאדיחה עצמה. על מה דאחקה? מה אימוג'י? רצח של ארבעה אזרחים זה משהו לעשות ממנו צחוקים וקטעים? עד מתי השר הזה יבייש את כולנו?".גם עמית סגל מחדשות 12 כתב: בגל"צ קראו לזה 'הומור מקצר שירות'". אריאל שנבל כתב: "כן סך הכל אירוע משעשע עשית אתמול בהלוויה, בהחלט ראוי להפוך אותו לדאחקה שובבה. לא מאמין שאתה שר".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בשמאל יש תחרות מי מכניס יותר הזויים לכנסת, לא יאמן !! (ל"ת)
    ממשלת המטורפים 04/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    ייחוס משפחתי אשכנזי מגרמניה הנאצית
    תומר 04/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בושה, אדיוט, מכוער פנימית וחיצונית
    סגור
  • 2.
    נרקומן זקן
    מני 03/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    או על קוק או על מאת. עובדה
    סגור
  • 1.
    פוליקקקי
    סוג 7 03/2022/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אתה בדיחה בלי אימוגי אתה נלעג והכסא שאתה מחמם צוחק עליך מזכיר לעצמך שנשאר לך מעט מאוד זמן עד שתשכח מדפי ההיסטוריה עם עננת אבק שתכסה כל פירור ממורשתך
    סגור