תקשורת ומדיה

נוביק לועג לעיתונאית: "כמה פאתוס על טור בינוני"

העיתונאית שרון שפורר שיתפה טור דעה שלה על יחסי עיתונאים-יחצנים, וצירפה הקדמה מפורטת. עקיבא נוביק לא התרשם ועקץ: "טור בינוני מינוס"
מערכת ice |  4
עקיבא נוביק (צילום תאגיד השידור)
עיתונאית "המקום הכי חם בגיהנום", שרון שפורר פרסמה היום (חמישי) טור דעה בנושא היחסים שבין עולם התקשורת העיתונאית לבין יועצי התקשורת. שפורר טוענת בטור כי "לא רק שכלי התקשורת המרכזיים אינם מתעסקים ואינם חוקרים את היועצים האסטרטגיים, הם גם מעניקים להם עוד ועוד במות שיעזרו להם להוציא את התככים והמזימות שלהם לפועל ובמקביל, לצבור לגיטימציה ציבורית"
שפורר שיתפה בטוויטר שלה את הטור יחד עם שישה ציוצי הקדמה, בהם הכריזה כי היא "עומדת להיות שנואה על ידי רוב העיתונאים בישראל. מימין ומשמאל." בגלל שלטענתה היא מעוניינת לחשוף את הקשרים שבתוך עולם התקשורת שלדבריה "אין מערכת עוצמתית יותר בישראל מהתקשורת."
 
היא תקפה את אילנה דיין שהיא מגנה על רונן צור למרות שהיא "יודעת למה הוא אחראי", את חיים לוינסון שהגיש תוכנית עם רני רהב ברדיו לכבוד פורים: "לוינסון באמת לא מבין שרני רהב זה נזק ציבורי מהלך על שתיים?" 
מי שלא התרשם מהטור ומההקדמה הדרמטית הוא העיתונאי עקיבא נוביק, שהגיב לה בלעג: "וואו כמה פאתוס על טור דעה בינוני מינוס שכבר נכתב עשרים פעם"
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    דמה של ליאת אלהרר זועק
    צ 04/2022/01
    הגב לתגובה זו
    3 2
    איך שפורר מעיזה לדבר על אופל אחרי שהרסה לליאת אלהרר, אשה מזרחית מוחלשת, את החיים בעוד כתבה לא אמינה? קודם כל תתנצלי, תורידי את הכתבה הפוגענית ותפצי את ליאת מהכיס השמן של הקזינו החברתי פלייטיקה ורק אז תרדי על אילנה דיין.
    סגור
  • ???? (ל"ת)
    ליאת אלהרר 05/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    עיתונאי ד י ו ו
    אחד שמעש בך 04/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בזבוז זמן לקרוא אותך )או להקשיב לך(
    סגור
  • 1.
    שפורר צודקת במקרה הזה (ל"ת)
    דוקא 04/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור