תקשורת ומדיה

בן כספית נגד אביגדור ליברמן: "מאתרג את ולדימיר פוטין"

מגיש תכנית הבוקר ב-103FM ביקר את שר האוצר: "כל הכבוד לליברמן על האבטלה, לא כל הכבוד שאתה מאתרג את פוטין. התמונות מזעזעות". מגל הגיב:  "אנחנו לא צריכים להתערב. אני לא מחנך את הרוסים, ראיתי את האוקראינים יורים בשבויים"
מערכת ice |  1
אביגדור ליברמן, בן כספית (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
אביגדור ליברמן הוריד לאחרונה את האבטלה וגרף מחמאות רבות, גם מהעיתונאי בן כספית, אך הבוקר (שלישי) עושה רושם שיש דבר אחר שמטריד את מגיש תכנית הבוקר ב-103FM, והוא ההתבטאות של שר האוצר בכל הקשור למלחמה בין רוסיה לאוקראינה. 
כמדי בוקר, גם הפעם כספית וינון מגל חלקו אחד על השני באולפן, כשכספית טען: "כל הכבוד לליברמן על האבטלה, לא כל הכבוד שאתה מאתרג את פוטין. התמונות מזעזעות". בתגובה ענה מגל: "אנחנו לא צריכים להתערב. אני לא מחנך את הרוסים, ראיתי את האוקראינים יורים בשבויים. אלה פושעי מלחמה ואלה פושעי מלחמה. זה לא מעניין אותי".
דבריו של כספית מגיעים בעקבות התבטאות ליברמן בתכניתו של אפי טריגר בגלצ, בה טען: "כולנו מגנים פשעי מלחמה. צריכים להבין, יש שם מלחמה עקובה מדם, ואנחנו צריכים לשמור על העמדה המוסרית של ישראל, ומצד שני - על האינטרסים שלנו".
שגריר אוקראינה, יבהן קורניצ'וק, הגיב לדבריו של ליברמן וכתב: "אני מזמין את ליברמן לבקר באוקראינה. ניקח אותו בשיירה לבוצ'ה וכל שאר המקומות שם הוא יוכל לראות בעיניו את גופות האזרחים ולפגוש את הנשים שנקשרו ואנסנו. אולי אז הוא ידע מה קרה".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    את מחיר התמיכה בפושע פוטין, ישלם ליברמן התומך הנלהב שלב (ל"ת)
    שלמה 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור