תקשורת ומדיה

פאולה ולאון בטראומה: "הילדות צרחו 'לא רוצות למות'"

מגישי תכנית הבוקר בקשת 12 לקחו את הילדות לחופשה באוסטריה בה יצאו לטראק שהסתבך והוביל לכך שנתקעו בשלג ונאלצו להזמין חילוץ: "הפסקנו להרגיש את כפות הרגליים, הבנות צרחו 'אנחנו לא רוצות למות בשלג'"
מערכת ice |  2
פאולה וליאון (צילום מסך קשת 12)
פאולה וליאון רוזנברג לקחו חופשה מהגשת תכנית הבוקר בהנחייתם בקשת 12 וטסו לטייל באוסטריה. כנראה שגם "הזוג המלכותי" לא דמיין את ההרפתקאה המטלטלת בפניה הם הולכים להיתקל, כשנאלצו להזמין חילוץ לאחר שנקלעו לאזור מושלג במיוחד במהלך 'טראק' שהסתבך. 
"רצינו רק לספר כי אתמול לא היו לנו את הכוחות. החלטנו לצאת לטראק נורא מגניב שתחילתו נראתה מבטיחה, היה כיף" סיפרה פאולה, "היה כתוב באפליקציה של הטראקים שזו טראק קל ומשפחתי, שבעה קילומטרים".
ליאון סיפר: "ככל שעלינו למעלה התחיל לתפוס אותנו שלג, לא היה כתוב שזה לא מומלץ בעונה הזו של השנה. ככל שירדנו, השלג נהיה עמוק יותר, עד הברכיים, לא היינו עם ציוד מתאים, לא תכננו מפגש עם כזה שלג. נפלנו לתוך שלג. בשלב מסוים הפסקנו להרגיש את כפות הרגליים והבנו שאנחנו צריכים לעצור".
ליאון המשיך: "הגענו לנקודה שבה מצאנו אדמה לא רטובה כדי שנוכל לשבת עליה והזמנו חילוץ", פאולה המשיכה וסיפרה על רגעי האימה: "נגמרה לי הסוללה ואז נזכרתי שיש לי פלאפון ספייר. הבנות התחילו לצרוח 'אנחנו לא רוצות למות בשלג'. הצלחתי לסמס לחברת 'פלאפון' 'אנחנו אבודים בשלג, תעזרו לנו'. הם אמרו לנו 'בלי 4 ספרות אחרונות של כרטיס האשראי אנחנו לא יכולים לעזור. התקשרנו לחילוץ כמה פעמים, אפילו הייתה הליקופטר בדרך אבל אז הוא עשה אחורה פנה כי הייתה תאונת דרכים קשה. פתאום מתוך השלג הופיע צוות ופילס עבורנו את השלג".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פעולה ולאון
    אילנית 06/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הערה בונה לא רוצה לשמוע עליכם רוצה לשמוע את האורחים שלכם. תני לאון את המקום שלו את לא מכבדת ורוצה שיכבדו אותך. חייך הם שלך. האורחים מקבלים פחות זמן כי את עשוקה בעצמך.
    סגור
  • 1.
    סתם טמבלים ופאולה בטח לא הפסיקה לדבר (ל"ת)
    מימי 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 9
    סגור