תקשורת ומדיה

כספית תוקף את מגל: "אתה סמוטריץ' מעלי אקספרס, שקרן"

העיתונאי הוותיק תקף את חברו לשידור ב-103FM בחריפות: "אתם מייצגים את האנשים שהטיפו לשרוף את רבין ואתם תישרפו באש הגיהנום, אם יש גיהנום", מגל השיב לו: "אתה שוב בטנטרום"
מערכת ice | 
בן כספית וינון מגל (צילום יונתן בלום, באדיבות רדיו 103fm)
בפתח השעה השנייה בתכניתם ב-103FM, המשיכו להתווכח בן כספית וינון מגל על התבטאותו של חבר הכנסת ויושב ראש מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ', שטען כי "מי ששותף לממשלה הזו לא צריך להכניס אותו לבית כנסת".
בהמשך, השווה מגל בין שירותם הצבאי של חברי הקואליציה לזה של חברי האופוזיצה, והגיע למסקנה מרעישה, לפחות לדבריו: "אנו רואים שחברי הקואליציה, תאסוף את כולם חוץ מבנט וגנץ, את כל ראשי המפלגות, ממרב מיכאלי דרך ליברמן שהיה אפסנאי, הורוביץ היה בגל"צ, עבאס בואו נתקדם, גדעון היה בגולני חודשיים שלושה". 
עוד הוסיף: "לפיד היה במחנה. יש נוכחות גדולה לכלי התקשורת של צה"ל בקואליציה, אנשים שיודעים להחזיק עט זה יפה או לדבר ברדיו, זה מה שעשו בשירות הצבאי שלהם. תיקח אותם, שישה אנשים כולל עבאס, ותשים אותם מול סמוטריץ' שהיה ביחידה מסווגת 7 חודשים. אנו יודעים מי הלוחמים, פעם זה היה העמר בר לבים, והיום האנשים האלה של הגוש האמוני באופוזיציה הם אלה שמייצגים את היחידות הלוחמות. בנט לא, מה אפשר לעשות? לא במזרחים, לא בדתיים, לא בצה"ל, אתה יכול להקריא לי רשימות עד הודעה חדשה". 
כספית פחות אהב את ההשוואה, בלשון המעטה: "מזמן לא דיברת שטויות יותר מהבילות מהשוואת הקריירה הצבאית של הפגע הרע, המתסיס סמוטריץ'. בקואליציה רמטכ"ל וסגן רמטכ"ל אחד, באופוזיציה אפס. סגן ראש מוסד אחד בקואליציה, אפס באופוזיציה. בנט, אנו יודעים, כהנא, טרופר לדעתי לוחם בדובדבן, לפחות עוד 10 שמות שנלחמו והיו ביחידות קרביות מאוד, למה אתה מטיף? כל זה הולך ל־7 חודשים של הבטלן הזה סמוטריץ' שניסה לרמות את הצבא. אתם אנשים עלובי נפש, אתה שקרן וצבוע".
 
"אתה שקרן עלוב ומוציא דיבה של עם ישראל מקצועי", הדגיש קבל עם ומיקרופון, "אתה בצלאל סמוטריץ' מעלי אקפרס ביום הרווקים, אין לך בושה בכל הגוף. מאיפה אתה מביא את השקרים הללו?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה