תקשורת ומדיה

מתן כהנא תקף את סמוטריץ' וחטף מבן גביר: "לא יצליח לך"

שר הדתות התבטא בערוץ 12 נגד ציוץ של יו"ר הציונות הדתית: "נמצא בלחץ כי הוא מבין שהמנהיג האמיתי של מפלגת הציונות הדתית זה בן גביר" וחטף מבן גביר עצמו, שאמר: "לא יצליח לך, אצלינו בניגוד אליכם יש אהבה"
מערכת ice |  1
מתן כהנא ובצלאל סמוטריץ (צילום יוסי זליגר ויונתן סינדל פלאש 90)
חבר הכנסת איתמר בן גביר חשוף בימים אלה ללא מעט ביקורות מכל הצדדים, זאת לאחר שעלה השבוע להר הבית והצהיר כי הוא "בעל הבית" במקום. היום (שני), שר הדתות מתן כהנא תקף בערוץ 12 דווקא את חברו של בן גביר ומנהיג הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', אך בן גביר לא נשאר אדיש. 
סמוטריץ' כזכור פרסם ביום שישי האחרון לפני כניסת השבת ציוץ שעורר סערה גדולה, כשלצד תמונה של 11 הנרצחים מגל הטרור שתקף את המדינה בשבוע שעבר, כתב: "גם בסוף שבוע הדמים הקשה הזה צריך לזכור ולהודות לאיילת שקד וליתר חבריה בימינה שלפחות מנעו בחירות חמישיות כשהקימו ממשלת שמאל עם תומכי טרור... נ.ב. שקר כמובן".


כהנא, שמיהר להתבטא גם בטוויטר בנושא כשציטט את הציוץ של סמוטריץ' ותקף אותו, כמו גם ראש הממשלה נפתלי בנט, תקף את יו"ר הציונות הדתית גם בערוץ 12: "הציוץ של סמוטריץ מאוד נמוך. סמוטריץ נמצא בלחץ כי הוא מבין שהמנהיג האמיתי של מפלגת הציונות הדתית זה בן גביר. הוא מאבד את הבכורה במפלגה שלו. מתוך הלחץ הזה יוצאים לו הציוצים הנמוכים האלו".

בן גביר לא נשאר חייב ועמד לצידו של סמוטריץ', כשצייץ: "לא יצליח לך מתן... אצלנו בניגוד אליכם יש אהבה ושיתוף פעולה אמיתי. בצלאל היה ויישאר מנהיג הציונות הדתית, ויחד עם עוצמה יהודית שהיא מפלגה שפונה לכלל ישראל, כולנו משלבים כוחות כדי להחליף את ממשלת השמאל שלכם ולהקים ממשלת ימין אמיתית".


 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אתם הימין האמיתי??????
    אין עלהציונות הדתית 04/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין עליכם בן גביר וסמוטריץ אתם כל כך צודקים בממשלה הנוכחית יש רק שנאה ב"ה שתיפול הממשלה ההזויה הזו והכי גרועה אתם תיהיו בשלטון ??
    סגור