תקשורת ומדיה

בן כספית וינון מגל נפרדים: מתי יחזרו לשדר יחד?

המגיש הוותיק וחברו קיימו את התכנית האחרונה שלהם עד תום פסח, כאשר בתכנית הנוכחית התווכחו בנוגע לנתניהו, כאשר כספית טען: "נתניהו שמאלן, גייס אתכם כעדר כסילים", חברו השיב: "הסלקטיביות שלך בין לזלזל בסקרים לבין לקרוא אותם, זה דבר מדהים"
מערכת ice |  9
בן כספית וינון מגל (צילום יונתן בלום, באדיבות רדיו 103fm)
רגע לפני שהשבוע מסתיים, בן כספית וינון מגל נכנסו לוויכוח סוער במיוחד בתכניתם ב-103FM, כאשר את התוכנית היום (חמישי) פתחו עם ההבנה הלא פשוטה, שמדובר בתוכנית האחרונה של הצמד האהוב עד סופו של חג הפסח. 
בהמשך, התייחס כספית לריאיון שקרא ב'ידיעות אחרונות' והצליח להדיר שינה מעיניו: "שלי יחימוביץ' ראיינה את מאיר בן שבת, ראש השב"כ המיתולוגי של נתניהו. מתברר שלמרות שמר טרור בא בטענות, אני בכלל לא קושר את זה לאחים המוסלמים של רע"מ. אני לא מדבר על הקואליציה בישראל, כולם יודעים את האמת - נתניהו חינך את כל העולם לא לקיים מגעים עם הטרור, עבאס למרבה הפלא לא מוגדר כטרור".
על הטלטלה בקואליציה, אמר: "אני מבסוט מהכל, אפילו מהעניין עם סילמן שמכניס לנו קצת פלפל. הסקרים הם כלום, זה אוויר חם. אנו מדברים על ניהול המדינה. תמשיכו את מחול החרבות המורעלות על עבאס. נתניהו דתי כמו שאני בערך 1.90, הוא גייס אתכם כעדר של כסילים, שמשוכנעים שאתם צבא השם עם נתניהו. אתם מנסים להתחשבן עם בנט, כשבעצם נתניהו הוא שמאלן". 
 
בתגובה, השיב מגל: "כשחמאס הצטרף לקואליציה, אתה תמיד יכול לטעון שמי שהכשיר את חמאס זה נתניהו. אני מבין שזו תקופה קשה, שיש לחצים, בכל זאת הקואליציה מתפרקת וסילמן ערקה, כל המפעל המפואר שאתה מדברר מתפרק לך מול העיניים. זה לא פשוט. הסלקטיביות שלך בין לזלזל בסקרים לבין לקרוא אותם, זה דבר מדהים". 
בהמשך, הוסיף: "אתם מתגוללים על השירות הצבאי של בצלאל סמוטריץ', מה קרה? עוד פעם נחזור למה עשתה כל החבורה שלכם? בנט מנע ממשלת ימין, לא עבאס. אנחנו ימין יהודי, אתה חושב שאתה פוגע בימניות של נתניהו, הימניות היא זהות, היא מהות. אנו נלחמים בערבים כי אנו רוצים לחיות פה בשביל שיהיה בית לעם היהודי".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    בן כספית
    א 04/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה המיץ של הזבל לך כגר הביתה נמאס לשמוע אותך שקרן עלוב
    סגור
  • 8.
    פשוט מחליא בן כספית, בגללו החלפתי ערוץ ברדיו והפסקתי לק
    יוסף בכר 04/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עושה נזק לערוץ ולמעריב, פשוט מרוב שנאה מדבר וממציא שטויות. וגם מתנהג כמו ילד סתום, כל רגע עוזב את השידור לא יודע להתמודד
    סגור
  • 7.
    לא כוחות
    ZB 04/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כספית העיתונאי לקח לצידו שדרן חסר ידע על עברו של כספית וניצח אותו בכל קרב הגיע הזמן שינון יקרא מה כספית כתב לפני עשרים שנה ואז יבין עם מי יש לנו עסק
    סגור
  • 6.
    הגיע הזמן לשים סוף לפארסה הזאת - טוב שהם נפרדים
    זעליג 04/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עיתונאי מוערך בעל אינספור סקופים וניתוחים מבריקים מחבר לשידור ישיר עם תוכי שקרן, עובד אלילים, ומנסה כבר כמה שנים טובות להשיב לתוכי, ברצינות ובסבלנות ביזארית ממש, למבול אינסופי מצד התוכי, של הטרלות, שקרים, סיסמאות חלולות, וסתם ביריונות-רדיו ביביסטית, שתעשה הכל, אבל הכל, כדי לסתום לעיתונאי את הפה במהלך השידור. אני מתפלא על בן כספית, שהואיל בסבלנות של מרטיר לחזור ולנסות להשיב למבול השקרים וההזיות של הטרול ההזוי הזה, בזמן שרוב המאזינים מבינים שלא מדובר בעימות אידיאולוגי בשידור, אלא במין דיאלוג ביזארי בין פרשן בעל מוניטין של 30 שנה, לבין פרחח-רחוב עם בעיות קשב, שנושא נאומים רצופי שקרים וסיסמאות מחד, ומקפיד לקטוע את הפרשן בכ משפט, כאילו זו משימת-חייו למנוע מכספית את האפשרות להוציא מפיו משפט שלם - כאילו הוא מפחד פחד-מוות מהאפשרות לשמוע ולו תשובה אחד מפיו. הזיווג החולני הזה הוא תועבה, ובן כספית היה אמור להבין את זה כבר לפני הבחירות האחרונות.
    סגור
  • 5.
    מצדיק שהליכוד ביבי היום הם שמלאנים מטבע הפחדנים,
    שלם 04/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כספית לא מסמפט את דרך ומעשך, הפעם איתך שביבי שמאלני , ויותר כול הליכוד אלי חמישה ימנים באמת ,מה המשותף שיצרו את החיה ? בגין ,שרון ,אולמרט , ציפי , ביבי ריבלין , והפורשים הנסיכים והנסיכות המופעים באולפנים , וליברמן וסער ואלקין,,,, כולם מהליכוד שפינו יהודים הליכוד ,
    סגור
  • 4.
    האשכנזים הם גזענים למיזרחים ולאתיופים
    רונרון 04/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ינון מגל יכול לשדר לבד באולפן הרדיו
    סגור
  • 3.
    לא נמאס לכם לכתוב עליהם?? מחפשים תשומת לב (ל"ת)
    נאור 04/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    ממש לא מעניין שני תגרנים בשוק (ל"ת)
    הנושך 04/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    אתם אתר עלוב של קליקבייטים (ל"ת)
    אחד 04/2022/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור