תקשורת ומדיה

פיצוץ בשידור ב-103FM: מגל לכספית: "אם תלך, אל תחזור"

שני המגישים התעמתו בשידור על רקע התבטאויותיו של כספית כלפי הפרקליטות בעבר לעומת ימים אלו, מגל טען: "בחוסר מודעות, אתה לא מודע לעצמך עד כמה אתה שופר. אני מבין שבא סוף סוף אדם ומטיח בפרצופך את האמת", חברו טען: "מחזיק באותן דעות על מערכת המשפט מהיום שעמדתי על דעתי"
מערכת ice |  2
בן כספית וינון מגל (צילום יונתן בלום, באדיבות רדיו 103fm)
אם ביום חמישי ינון מגל ובן כספית הציגו מפגן של אהבה לקראת סיום 2021, את שנת 2022 פתחו השניים בעימות חזיתי, זאת בשל התבטאויותיו בעבר של כספית בקשר למערכת המשפט והוויכוח הסלים מהר עד לכדי איום בעזיבה.
בפתח התוכנית דנו שני המגישים הוותיקים בתכניתם ב-103FM שם התייחס מגל להתבטאויות של בן נגד מערכת המשפט בזמן משפט אולמרט. הראשון טען: "אתה מאמין בפוזיציה שלך". כספית השיב: "אני מחזיק באותן דעות על מערכת המשפט מהיום שעמדתי על דעתי".
לכך מגל ענה: "בחוסר מודעות, אתה לא מודע לעצמך עד כמה אתה שופר. אני מבין שבא סוף סוף אדם ומטיח בפרצופך את האמת, אתה לא עומד בלחץ, אין לך מה להגיד", והוסיף: "אם אתה הולך? אל תחזור".
 
השניים גם התייחסו לתחקיר של אילה חסון ב'חדשות 13' בקשר להצעת חוק של ח"כ שרן השכל מתקווה חדשה לפיצול של כסרא-סמיע לשתי מועצות. ולפי התחקיר, רוב תושבי הכפר סמיע הצביעו בבחירות לסער. מגל תקף: "יש אירוע, איך יכול להיות שהיועמ"ש לא בודק את זה?" בן כספית השיב: "אתם תקועים. אין נגד מה להפגין. ואתם מנסים לחפש".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ינון מגל איש שויתר על המח לטובת השתלת גוש ק** של היל"ז (ל"ת)
    השופר של הביוב 01/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ענק מגל כספית נמצא במגלמוניה
    רון 01/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הוא אפילו לא מודע
    סגור