תקשורת ומדיה

מהומות ענק בהר הבית, בן גביר: "ביזיון, אזרחים מופקרים"

התפרעויות של מתפללים במסגד אל אקצא גרמו לפציעת שלושה שוטרים לצד פציעות של עשרות מתפללים שהפרו את הסדר, חמאס: "אחינו בירושלים לא לבד במערכה", המשטרה: "חלק מהמתפרעים מתבצרים בתוך המסגד תוך קריאות הסתה וידוי אבנים לעבר השוטרים, מצב שלא מאפשר למתפללים לקיים את תפילות הרמדאן"
מערכת ice |  3
איתמר בן גביר הר הבית (צילום מנהלת הר הבית)
מהומות ענק הבוקר (שישי) בהר הבית, כאשר מתפללי מסגד אל אקצא, חמושים ועם מעורם של אבנים, חוללו מהומת ענק, בה נאלצו כוחות המשטרה להתערב ולפזר את המפגינים, עד כה דווח על כ-60 פצועים בסך הכל באירוע שמפר את השקט ואף גרם לחמאס לצאת בהודעה תקיפה.
‏דובר חמאס: ״מגנים את התקיפות הברבריות של חיילי הכיבוש על המתפללים באל אקצא. אחינו בירושלים לא לבד במערכה על אל אקצא. קוראים להמונים בגדה המערבית ובתוך הקו הירוק (ערביי ישראל) לעמוד לצד אחינו בירושלים".
 
ממשטרת ישראל נמסר: "בשעות האחרונות כוחות משטרה גדולים בפיקודו של מפקד המחוז פועלים בהר הבית מול מאות מתפרעים שמפרים את הסדר ומיידים אבנים וזיקוקים, שלושה שוטרים נפצעו באורח קל".
עוד נמסר: "חלק מהמתפרעים מתבצרים בתוך המסגד תוך קריאות הסתה וידוי אבנים לעבר השוטרים, מצב שלא מאפשר למתפללים לקיים את תפילות הרמדאן. הכוחות פועלים במקום עם אמצעים לפיזור הפרות סדר, לצד הידברות ואזהרות. בתוך כך, מתפרסמים ברשתות פרסומים כוזבים על נפגעים ועיוות מוחלט של סדר ההתרחשויות במקום".
חבר הכנסת איתמר בן גביר תקף את ההתנהלות של המתפללים בהר הבית והפנה אצבע מאשימה אל השר לביטחון פנים: "ביזיון! עמר בר לב מונע ממשטרת ירושלים להגיב וחיי שוטרים ואזרחים מופקרים!".
 
בצלאל סמוטריץ' כתב: "הערבים מתעקשים להוכיח שוב ושוב שהר הבית הוא לא מקום קדוש עבורם. לא ככה מתנהגים במקום קדוש. מבחינתם זה בסך הכל קרדום פוליטי לחפור בו במאבקם נגד היהדות, היהודים, ומדינת ישראל. ביום שבו עם ישראל יבין ויתחבר לחשיבותו ומשמעותו של המקום הקדוש לו ביותר ננצח אותם בקלות. הכל מתחיל ברוח".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תרגיעו
    שמחוש 04/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די כבר לבלבל את המוח עם הר הבית.שהמישטרה תצא לאפטר לכבוד החג ובן גביר וחבורתו יתפסו םיקוד על רחבת הר הבית.אנחנו נהנה ביציע.
    סגור
  • 2.
    להעיף את הערבים החלאות מהר הבית
    גיורא 04/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כפויי טובה, נותנים להם להכנס ורק עושים בעיות . לסגור את המקום בפני ערבים ויהיה שקט. הם לא באים להתפלל הם באים להתפרע כמו מפלצות ולהשתמש באש חיה!!
    סגור
  • 1.
    רק בן גביר
    אריה 04/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק ב 100%
    סגור