תקשורת ומדיה

אטילה שומפלבי מתפוצץ: "ירושלים וישראל בני ערובה למטורפים ושקרנים"

עיתונאי YNET שוב עולה למתקפה: "כל שנה חוזר הניגון המשוקץ שממציא התקפות על המסגד, שינויים בסטטוס קוו ושאר שקרים איסלמיסטיים. במקום לומר: חלאס, זה שקר, הערבים מתייצבים מאחורי פרופגנדה קיצונית שמטרתה לערער את הביטחון ואת היציבות"
מערכת ice |  3
אטילה שומפלבי (צילום יחצ)
עיתונאי YNET אטילה שומפלבי ממשיך להשתלח בהנהגה הפלסטינית ובאנשי הדת, כאשר בשורה של ציוצים הביעה את זעמו על השקרים שמופצים אודות המהומות בהר הבית וההתפרעות שלוחת הרסן של המתפללים במקום.
 
שומפלבי כתב בין היתר: "התפיסה לפיה ישראל צריכה לספוג שקרים, גינויים והשפלות בגלל מנהיגים ערבים חלשים וחסרי חוליות הזויה. במקום להבין את ה"מורכבות", הגיע הזמן שהמנהיגות הערבית תצא למלחמה נגד תרבות השקר שממציאה פגיעות באל אקצא. הרוטינה המטורפת שמסכנת ישראלים לא יכולה להמשך רק כי עבדאללה צריך להוציא קיטור".
 
עוד הוסיף: "כל שנה חוזר הניגון המשוקץ שממציא התקפות על המסגד, שינויים בסטטוס קוו ושאר שקרים איסלמיסטיים. במקום לומר: חלאס, זה שקר, הערבים מתייצבים מאחורי פרופגנדה קיצונית שמטרתה לערער את הביטחון ואת היציבות. והתירוצים של "הרגעת הרוחות" הם קשקוש. הרי בעוד שנה זה יחזור. אסור שהטירוף הזה ימשך".
 
לסיום נכתב: "נסו לתאר מצב שבו מידי שנה, בבירה מערבית כלשהי, פורץ פרוגרום אלים רווי דם, רק בגלל שקיצונים קתוליים מחליטים לשקר. הז'אנדרמים תוקפים איזו כנסיה! בואו! הוותיקן מחליט להפיץ שהפוליציה פוגעת בצלב של ישו! בואו! או כל דימוי מופרך אחר. ירושלים וישראל הפכו בני ערובה של מטורפים ושל שקרנים"
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אטילה הוא נוד סירחון שלא נחשב !!! (ל"ת)
    אסף 04/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    בסוף, השמאל יבין שהעלה ממשלה שתאבד מדינה.
    אדם 04/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה לשמאל על אובדן ירושלים הנגב והגליל ועל הצורך במלחמת שחרור 2.
    סגור
  • 1.
    נכון ומדוייק! (ל"ת)
    אמיר 04/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור