תקשורת ומדיה

אטילה שומפלבי נגד מנהיגי הדת המוסלמים: "מפיצים שקרים מטונפים"

העיתונאי במתקפה חריפה: "אף אחד לא תוקף את אל אקצא. כולם דוהרים לתוך השקרים הנלוזים האלה שחוזרים על עצמם כל שנה. איזה עולם מופרע, לא הגיוני שאין בנמצא 10 מוסלמים הגיוניים שיפקחו יחד עם שב"כ ומשטרה על האירועים"
מערכת ice |  1
איפה אטילה שומפלבי? האקרים פגעו ב-ynet (צילום: יח"צ) (צילום יח"צ)
העיתונאי הוותיק של YNET, אטילה שומפלבי, הביע זעזוע רב כלפי ההנהגה הערבית בעקבות פיגוע האבנים על אוטובוס אגד בירושלים ובצל ההתפרעויות האלימות של מתפללים בהר הבית, ותקף בחריפות.
שומפלבי כתב בין היתר: "מדהים שאין מנהיג דת מוסלמי אחד שיעמוד ויגיד: הלו, מפיצים שקרים מטונפים. אף אחד לא תוקף את אל אקצא. כולם דוהרים לתוך השקרים הנלוזים האלה שחוזרים על עצמם כל שנה. איזה עולם מופרע".
 
עוד הוסיף: "מוזר שאחרי שנים של שקרים נלוזים ומהומות ואלימות, עוד לא הצליחו לפתח מנגנון שפוי שיפקח על מה שבאמת קורה באל אקצא. זה תמוה, לכל הפחות. לא הגיוני שאין בנמצא 10 מוסלמים הגיוניים שיפקחו יחד עם שב"כ ומשטרה על האירועים. פשוט הזיה. כל שנה אותו סיפור דלוח על היהודים שבאים לגנוב את אל אקצא".
 
בציוץ אחר כתב: "דרשנים" שמצווחים ברמקולים שאל אקצא בסכנה, הם מחבלים. כי הם משקרים, וגורמים למאות אלפים לחשוב שאכן יש סכנה. הם במו פיהם גורמים למותם של בני אדם. יש להתייחס אליהם כך. מעבר לזה, הגיע הזמן לשים קץ בחברה הערבית לקשקוש הזה של "היהודים באים לתקוף את אל אקצא". חלאס. השנה 2022. תתקדמו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אטילה
    נוי 04/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הכבוד ל אטילה. סוף סוף קם אחד עם ביצים גדולות ואומר בקול רם את מה שחושבים כולם. חג שמח לך מלך!!
    סגור