תקשורת ומדיה

היסטוריה בכרישים: מהו הסטארטאפ ששיגע את כל המשקיעים?

לראשונה בתכנית, כל הכרישים הגישו הצעה לסטארטאפ של משחק הכדור החדש שם "בוגלוג", אבל הממציא בחר רק בהצעה אחת לאחר משא ומתן דרמטי בין המשקיעים
מערכת ice |  1
דובי פרנסס סטארטאפ (צילום מסך)
משחק הספורט החדש ששבר היסטוריה וקיבל הצעה מכל המשקיעים בתכנית הכרישים שפשוט רצו לקחת חלק בסטארטאפ שיכול להגיע עד ליונל מסי עצמו. משחק הכדור Bogolog שהומצא על ידי אדיס מקונן בדרך להשקעה, וההצעה שהוגשה לכרישים הייתה 600 אלף שקל בתמורה ל-10% מהחברה.
יסמין לוקץ', בתה הבכורה של מרים אדלסון, ניגשה ראשונה להצעה: "אני אוהבת את זה, אני חושבת שכל דבר שמוציא את הילדים החוצה ומנתק אותם מהטלפון  ועושים דברים כאלה, ושימוש עם הטלפון הנייד והאפשרות  לשחק גם עם חברים שנמצאים במקום אחר, יש לך ניצוץ בעיניים, ואני אוהבת את זה". אבל ההצעה הייתה 600 אלף שקל תמורת 30% מהחברה, ולא 10% כמו שרצה מקונן.
 
גם זהר לבקוביץ' השווה את ההצעה של יסמין, ולאחר מכן יסמין העלתה את ההצעה ושיתפה את אמיל אייל, בעלים של קבוצת ההשקעות אינפיניטי ושל בית ההשקעות אילים, כדי להוריד את האחוזים. 
מהצד בשני, אורן דוברונסקי, מחלוצי יזמות האינטרנט בישראל, חבר לאיש העסקים דובי פרנסס, להצעה לקניית כל הפטנט בעבור 600 אלף שקל, אבל לאחר שהם ימצאו חברת צעצועים אמריקאית להפצה ולקבל תמלוגים, והממציא יקבל 20% תמלוגים.
אדיס מקונן החליט שהוא לא רוצה למכור את הפטנט והלך על ההצעה משולשת של זהר, אמיר ויסמין, להשקעה של 600 אלף שקל תמורת 30% מהפטנט.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עבדו עליו
    דודו 04/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסכן, חבורה של חארות. אחלה רעיון ובמקום לתת לו מה שהוא ביקש או קרוב לזה עשו עליו סיבוב ולקחו לו שליש מהחברה. תראו מה קורה באנגליה בפרק של gener8 שהביאו לו מה שהוא ביקש כי האמינו בו
    סגור