תקשורת ומדיה

לפיד בירך: מקרון מנהיג חשוב וחבר אמת של ישראל

שר החוץ וראש הממשלה החלופי, יאיר לפיד, בירך את נשיא צרפת עמנואל מקרון על הניצחון בבחירות לנשיאות על מארין לה-פן שהעניק לו קדנציה נוספת בארמון האליזה, גם הורוביץ בירך: "שמח על התבוסה שהנחיל ללה-פן, זה טוב לצרפת, לאירופה ולעולם"
מערכת ice | 
יאיר לפיד (צילום פלאש 90/יונתן סינדל)
כפי שחשפו אמש (ראשון) תוצאות המדגם במרוץ לנשיאות בצרפת, נשיא צרפת בחמש השנים האחרונות, עמנואל מקרון, ימשיך בתפקידו גם בחמש השנים האחרונות לאחר שגבר בבחירות על מארין לה-פן, כאשר גם בישראל התייחסו לתוצאות הבחירות הצרפתיות. 
שר החוץ וראש הממשלה החלופי, יאיר לפיד, בירך את מקרון על זכייתו וצייץ בעברית, צרפתית ואנגלית: "ברכות לחברי הטוב עמנואל מקרון שנבחר לכהונה נוספת לנשיאות צרפת. מקרון הוא מנהיג חשוב מהנהגת המרכז העולמית וחבר אמת של ישראל. נמשיך לעבוד יחד ולחזק את שיתופי הפעולה בין המדינות שלנו".
 
גם שר הבריאות, יו"ר מרצ ניצן הורוביץ, מיהר לברך את מקרון על זכייתו בבחירות והמשך כהונתו כנשיא צרפת וכתב בציוץ בטוויטר מיד לאחר פרסום תוצאות המדגם: "ברכות חמות לנשיא צרפת עמנואל מקרון על זכייתו בקדנציה שניה בנשיאות. הערכה רבה לפועלו, ובהחלט שמחה על התבוסה שהנחיל למארין לה פן. זה ערב טוב לצרפת, לאירופה ולעולם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה