תקשורת ומדיה

ריקלין חטף תביעה? "לא קיבלתי מכתב, עומד מאחורי דבריי"

לטענת וואלה! המגיש של ערוץ 14 קיבל מכתב התראה לפני נקיטת תהליכים מאגודת הלהט"ב בשל דבריו נגד הקהילה: "דיברתי על סוטים ומטורללים דיברתי בדיוק על אותם אלו שניגשים לגני ילדים בני ארבע חמש ומדברים איתם על שינוי המין שלהם"
מערכת ice |  1
שמעון ריקלין (צילום פייסבוק/שמעון ריקלין)
על פי פרסום אמש (ראשון) בוואלה! אגודת הלהט"ב שלחה מכתב לפני נקיטת הליכים לעיתונאי ערוץ 14 שמעון ריקלין בשל מה שטענו דיווח שיקרי וכינויים דיבתיים נגד הומואים. "נגמרו הימים שנסבול הסתה אלימה נגדנו בשידור".
 
אלא, שנראה כי ריקלין כלל לא היה מודע לכך. בטוויטר כתב המגיש: "רק מעדכן שלא קיבלתי שום מכתב", עוד הוסיף: "הערה לעניין תביעת אגודת הלהטב נגדי. כאשר דיברתי על סוטים ומטורללים דיברתי בדיוק על אותם אלו שניגשים לגני ילדים בני ארבע חמש ומדברים איתם על שינוי המין שלהם".
 
עוד הוסיף ריקלין בציוץ שלו: "אני עומד מאחורי האמירה הזו וחושב שבמדינה מתוקנת היו אוסרים מעשים כאלו. מחר ארחיב בנושא בתוכנית שלי יחד עם פליישמן על דיסני". והבטיח כי ידבר על כך בתכניתו הקרובה".
 
אגב, הקהילה הגאה הייתה לאחרונה בכותרות בשל מספר סיפורים שראו אור, כמו פרשת ההטרדות מיניות לכאורה של אסי עזר את השחקן יהודה נהרי והפרשה שכללה את גל אוחובסקי שבשלב זה נסגרה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זהו... הגיע שלב ההבהרות. הביצים מתחילות לרעוד, שימעל'ה?
    אבי 04/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מבין אותך. גם אני הייתי מפחד. על דיבה משלמים פה ביוקר.
    סגור