תקשורת ומדיה

חיים אתגר זועם: "הגענו למצב שלרוצחים אין בושה"

אביו של המחבל שרצח את החייל רון קוקיא ז"ל, תקף את אבי החייל בבית המשפט ואיים עליו. העיתונאי חיים אתגר זעם: "הגענו למצב שמחבלים וסייענים לא מפחדים יותר". צפו בתיעוד
מערכת ice |  2
חיים אתגר (צילום ויקיפדיה/ זוהר שטרית)
אביו ודודו של המחבל שרצח את החייל רון קוקיא ז"ל, תקפו היום (רביעי) בצורה מילולית את בני משפחת החלל. בסרטון שפורסם ע"י תנועת 'אם תרצו', נראה אבי המחבל מקלל ואף מאיים על אביו של החייל הנרצח. "אנחנו יודעים איפה אתה גר", "אתם הרוצחים, אתה חרא", צעק אביו של המחבל.
מהומה זו פרצה טרם החל הדיון בעניינם בבית המשפט בבאר שבע היום. כזכור, אביו של המחבל נאשם בהלנת והסעת אימו של המחבל (שוהה בלתי חוקית) לפני ואחרי הפיגוע בערד.
העיתונאי חיים אתגר זעם על האירוע וכתב: "הגענו למצב שמחבלים וסייענים לא מפחדים יותר. רוצחים ואין בושה. מאיימים בפנים, בבית משפט"
 
אביו של הלוחם שנרצח רון קוקיא ז"ל, בועז קוקיא מסר בתגובה: "תופעת השב"חים הביאה לפיגועים רצחניים כגון רצח אסתר הורגן הי"ד והפיגועים האחרונים בבני ברק ובתל אביב". בהמשך לדבריו, אמר "אנו קוראים לבתי המשפט להעניש את אב המחבל בחומרה רבה כדי להרתיע מחבלים עתידיים. בתי המשפט חייבים להשתתף במאבק הלאומי נגד הטרור".
 
שי רוזנגרטן, מתנועת אם תרצו כתב בטוויטר שלו: "האבא והדוד של המחבל הרוצח של רון קוקיא הי"ד העזו הבוקר לצרוח ולקלל את האב השכול בועז קוקיא ואף לאיים עלינו ברצח לפני תחילת דיון בעניינם בביהמ"ש בב"ש. לא ישבנו בשקט מול הטירוף הזה. הם וכל שאר המחבלים צריכים לעוף בבעיטה מהמדינה שלנו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אם נקום כמה גברים ונפרק את המניאק הזה נלמד אותו לקח
    ישראלי 05/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה אפשר לצפות ממדינה שחובבת רוצחים כמו זדורוב!!!!?????
    סגור
  • 1.
    החמולות זה המוטיבציה למחבלים
    ניר 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במדינה נורמאלית היו כבר ממזמן מעיפים את החמולות של המחבלים לסוריה. מי שמבין קצת מזרח תיכון יודע שכל המוטיבציה של המחבלים באה מהחמולות שלהם. המחבל השהיד שלהם מסנגר עליהם מלמעלה בשמים בזמן שבנתיים הם נהנים מתקציבים בלתי פוסקים מאבו מאזן והביטוח הלאומי. אנחנו חיים במדינה רופסת וחולנית.
    סגור