תקשורת ומדיה

זה יום השידורים המיוחד שמתכננת כאן 11 לחגיגות העצמאות

כאן 11 בלוח שידורים מיוחד לקראת יום העצמאות ה-74 למדינת ישראל שיחול השבוע. מה בתכנון? ספיישל זהו זה עם ראש הממשלה נפתלי בנט, מערכון חגיגי של קופה ראשית ועוד שלל הפתעות מרעננות
מערכת ice |  1
זהו זה (צילום כאן דוברות)
כאן 11 תציין את יום העצמאות ה-74 של מדינת ישראל ביום שידורים מיוחד שיכלול ספיישל "זהו זה" עם ראש הממשלה נפתלי בנט, מערכון חגיגי של "קופה ראשית", סטנדאפ של תם יער בסטנדאפ ולקינוח, פרק בכורה כפול לעונה השנייה של "טהרן".
כאן 11 חוגגים את יום העצמאות ה- 74 של ישראל עם שלל תוכניות ומערכונים חגיגיים, בהם: 4.5 – ערב יום העצמאות. 19:45- שידור ישיר מטקס הדלקת המשואות. 21:30 - ספיישל "זהו זה" עם שחקן חיזוק מיוחד - ראש הממשלה, נפתלי בנט. עוד בפרק: מדליקי המשואה שפספסו את ההיסטוריה, הסיפור האמיתי מאחורי העיצוב של דגל ישראל וגילויים חדשים למה שקרה בזמן החזרות של בן גוריון להכרזת המדינה, מערכונים בהשתתפות חנו בן ארי, אליאנה תדהר ועוד. בתוכנית החגיגית תבצע החבורה 3 שירים בביצועים חדשים ובליווי תזמורת המהפכה.
 
22:35 - מערכון מיוחד עם חברי "קופה ראשית", שיענו על שאלון עצמאות בנאלי: מה זו גאווה ישראלית עבורך? מה המקום האהוב עליך בארץ? מי האישיות הכי ישראלית בעיניך? ומה השיר הכי ישראלי עבורך?
5.5 – יום העצמאות. 13:05 – ספיישל המרדף עם חברי להקת תיסלם - כמו בכל שנה, גם ביום העצמאות הזה נערך ספיישל חגיגי של המרדף לכבוד יום העצמאות, והפעם – עם חברי להקת "תיסלם" לקחו כמה דקות של הפסקה מבמות הבידור ועשן המנגלים, אזרו אומץ והגיעו להתמודד מול הצ'ייסר איתי הרמן. השאלות נסובו כולן סביב מוזיקה ותרבות ישראלית, ובמהלך המשחק שיתפו חברי הלהקה כמה סיפורים מפתיעים על ראשית דרכם.
 
15:35 - אנחנו על המפית - סיר לסאלאם. "אנחנו על המפית" עם השף ברק יחזקאלי חוזרת בעונה חדשה עם המיזם קולינרי של דפי ומוזנא, שמפגישות על הצלחת ובחיים את מסורות הבישול הפלסטיני והיהודית המזרח אירופאית בניסיון ליצור הווה משותף. 17:55 - תום יער עושה סטנדאפ ללא מעצורים על הריון, לידה והאימהות שבדרך. היא תוהה איפה כדאי לגדל ילדים בעיר או בכפר, למה רצוי לא לכחכח בגרון בזמן ההיריון וחולקת את תכנית הלידה המיוחדת שלה, הכוללת את בעלה ירון וגם ארבעה גרוזינים.
 
21:15 טהרן – פרק כפול. זוכת פרס האמי הבינלאומי חוזרת ביום העצמאות בפרק כפול לעונה שנייה. חודשיים לאחר שתמר רביניאן (ניב סולטן) האקרית צעירה מיחידת המודיעין 8200 שנשלחת מטעם המוסד בזהות בדויה למשימה בטהרן הצליחה לחשוף ברגע האחרון את בגידתה של מפעילתה. תמר עומדת יחד עם מתנגד המשטר שהפך לבן זוגה בלב מבצע מסוכן ומסובך במיוחד.
  
בערוץ 24 גם מתכננים לוח שידורים חגיגי.
4.5 יום רביעי:
13:00 אילנית ושרהל'ה שרון ישראל מחוברת
21:00 שמח במימונה עם ירון אילן (שידור חוזר)
00:00 הופעה עומר אדם בהיכל מנורה
5.5 יום העצמאות:
17:30 הראל סקעת בהופעה בקיסריה 2021 (שידור ראשון בטלוויזיה).
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כשאני שומעת "נפתלי בנט ראש ממשלה" בא לי להקיא! (ל"ת)
    רודפת צדק 05/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור